י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המלצה שתסדר לכן את הראש - 7 הפאות המומלצות לשנת תשע"ז – תשע"ח

נשים רבות משתמשות בפאות בשל סיבות שונות – חלקן משתמשות בהן מטעמי דת ומסורת, חלקן משתמשות בהם בשל מחלות גנטיות, מחלת הסרטן או תאונות ואחרות משתמשות בהן מפני שהן לא אוהבות את השיער הטבעי שלהן משום שהוא דליל, לבן, או משום שהן פשוט לא מסתדרות איתו וההתעסקות עמו גוזלת מהן הרבה זמן

פאות. צילום: מירי קאהן
פאות. צילום: מירי קאהן



מגוון הפאות נרחב ביותר כך שניתן לרכוש למשל פאות קאסטם שהן פאות איכותיות שניתן לבנות בהתאמה אישית כאשר הייצור מתבצע במזרח. פאות אלו טבעיות וקלות מאוד. כמו כן, אפשר לרכוש פאות סינתטיות, פאות יוקרה ופאות טבעיות שנחשבות לאיכותיות והיפות ביותר. את הפאות הטבעיות ניתן להתאים לכל אשה ולבחור בסוג השיער, בצבע ובאורך הרצוי. על הפאות הטבעיות היפות ומלאות הברק רצינו לספר לכן.

פאות טבעיות שנת 2017 - הפאות שגרמו לנשים רבות להתאהב בשיערן החדש

כפי שציינו - הפאות הטבעיות נחשבות לפאות האיכותיות ביותר משום שכשמן – הן טבעיות ומעניקות מראה יפה, בריא ולא מתאמץ. את הפאות הטבעיות ניתן להזמין מדרום אמריקה, מאסיה או מאירופה כאשר השיער לא עובר שום תהליך כימי.

אפשר לרכוש את הפאות בגוונים שונים, אורכים וסגנונות ולבצע איתן כמעט כל תסרוקת לרבות ביצוע שינויים כמו: צבעים וגוונים, בייביליס, החלקה בפן או יצירת תלתלים, כמובן שרצוי ואפילו צריך לחפוף אותן. יתרון נוסף של הפאות הטבעיות הוא שהן מחזיקות מעמד למשך שנים כך שהן בהחלט שוות את הכסף.

לפניכן 7 סוגים של פאות ארוכות ופופולאריות שעשויות משיער טבעי

1. פאה חלקה בגוון ערמוני עם פוני לצד באורך הכתף +
2. פאה מדורגת, משיער גלי ושחור שמגיעה לאורך הכתפיים
3. פאה משיער מוחלק בגוון חום – אדמדם שעברה טיפול בייביליס
4. פאה בגוון ג'ינג'י כהה ומלא חיים בעיצוב בקבוקים עדינים
5. פאה בגוון חום – שטני, גוון שנראה כאילו הפך לבהיר יותר בשל חשיפה לשמש, השיער חלק בתחילתו והופך לגלי בסופו.
6. פאה בגוון חום כהה, שיער חלק לגמרי
7. פאה בגוון בלונד עם פוני לצד, הפאה חלקה בתחילתה ומסתלסלת בקצוות.

איך לבחור את הפאה המתאימה ביותר?

מבחר הפאות עשוי לבלבל נשים רבות וכל אשה יכולה להיכנס לחנות או לצפות בקטלוג ולמצוא פאות שנראות לה יפות ומתאימות אך לא לכל אשה תתאים כל פאה ולכן חשוב לדעת כיצד לבחור את הדגם שמתאים למבנה הפנים.

במקרים בהם הפנים רחבות יהיה כדאי לבחור בפאות של שיער עבה וחלק, אפשר גם לבחור בפאות משיער חלק ועבה שמגיעות עם פוני בצד. במקרים בהם הפנים ארוכות יתאים לרכוש פאות שמעוצבות באופן מדורג כך שהן "ישברו" את המראה הארוך של הפנים.

גם למבנה הגוף, לסוג השיער ולגוון הפנים והעיניים יש השפעה על התאמת הפאה. לנשים גבוהות ורחבות למשל כדאי לרכוש פאות חלקות וארוכות בעוד לנשים נמוכות ומלאות יתאימו פאות קצרות שיוצרות תחושה של תנועה – מה שנקרא: כל מקרה לגופו.

תודות לטכנולוגיה המתקדמת של ימינו ניתן לשפר את תהליך הבדיקה ולהיעזר באמצעי הדמיה שימחישו לאשה כיצד היא תראה עם הפאה, בצורה זו ניתן לבצע שינויים עוד לפני שהפאה מוכנה ולהתאים את הפאה לצבע הפנים והעיניים, למבנה הפנים, למבנה הגוף ולסוג השיער כך שתתקבל התוצאה הטובה ביותר.

מעצבת פאות מקצועית, סבלנית ואמינה שצברה ניסיון נרחב בייצור והתאמת פאות ללקוחותיה תדע כיצד להתאים לכל אשה את הפאה הנכונה ביותר – פאה שתבליט את יופייה ותגרום לה להראות בריאה, מטופחת וטבעית.

בשיתוף חוה מנדלבוים פאות
טבעיות מעוצבות ויוקרתיות

פאות רכישת פאה 7 הפאות המומלצות מעצבת פאה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד