כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

רועי לוסטרניק: בכוונתנו לשווק את "קולגן פלוס" בוריאציות נוספות

תוסף החלבון "קולגן פלוס" הולך ותופס מקום במודעות של הצרכנים הישראלים. רועי לוסטרניק, מהבעלים של "טופ-גאם תעשיות", המשווקת את המוצר, מספר בעקבות כנס שערכה החברה ללקוחותיה, על הכוונה לשווק את התוסף הכשר למהדרין גם בוריאציות נוספות

רועי לוסטרניק: בכוונתנו לשווק את "קולגן פלוס" בוריאציות נוספות
לא לגעת



חברת "טופ-גאם תעשיות", המשווקת את תוסף החלבון "קולגן פלוס", ערכה בערב ראש השנה כנס מיוחד ללקוחותיה, במטרה להגביר את המודעות של הקהל הישראלי ליתרונות הרבים של התוסף ולחשיבותו לבריאות. רועי לוסטרניק, מהבעלים של החברה, שם לעצמו מטרה להפוך את "קולגן פלוס" לחלק מהתפריט של ישראלים רבים, שיכירו בחשיבותו ובתרומתו לבניית מערכות רבות בגוף, לרבות בתהליכי אנטי אייג'ינג. הכנס נערך בקניון החדש של גינדי, בשער קרליבך.

"ביפן מודעים היטב לחשיבות של הקולגן לבריאות", אומר רועי לוסטרניק, "והוא נחשב שם ממש לדת. 120 מיליון יפנים צורכים קולגן בעשרות מוצרים ומה שטוב עבורם בוודאי שטוב גם עבור הישראלים. מטרת הכנס היתה להיטיב את ההיכרות של הישראלים לתוסף החלבון החשוב הזה ובהמשך הדרך יש לנו כוונה לשווק את ה'קולגן פלוס' גם בוריאציות נוספות".

משתתפי הכנס שמעו ארבע הרצאות על חשיבות ה"קולגן פלוס". איילת אליעזר הרצתה על קוסמטיקה, ביוטי ואנטי אייג'ינג. מהנדס התרופות עמית חזקיה הסביר על התהליכים הקורים בגוף בעת צריכת קולגן ולי צרויה דיברה על תזונה, ספורט ואורח חיים בריא. אחת ההרצאות המרתקות היתה של רונית יודקביץ', שחקנית, פרזנטורית ויזמית, המוכרת לישראלים עוד כשהחלה את דרכה כדוגמנית בגיל 14. יודקביץ' סיפרה על ההיכרות שלה עם "קולגן פלוס".


יודקביץ' נחשפה לתוסף "קולגן פלוס" לפני כשלוש וחצי שנים, כאשר החליקה ושברה את מפרק הירך. "נותחתי פעמיים", היא מספרת, "הייתי למעשה נכה והתחלתי להשתמש ב'קולגן פלוס' על מנת לחזק את השלד והמפרקים. תוך כדי תהליך ההחלמה, חיזוק המפרקים והשיפור בגמישות, הבחנתי בשינוי גם באלסטיות של העור בכל הגוף, לא רק בפנים. הציפרניים התחזקו וגם השיער הפך בריא יותר. אני כבר לא צעירה ובגילי, 52, הבנתי שעל מנת להיות בריאה וגם להיראות טוב לא מוכרחים לעבור ניתוחים או הזרקות. 'קולגן פלוס' עושה היטב את העבודה. היום, אחרי 3.5 שנים של שימוש בתוסף אני מרוצה כשאני מביטה במראה ומהתחושות בגוף שלי".

אביתר נגר, מי שמנהל את כל הפעילות של "קולגן פלוס"בארץ, מטעם "טופ-גאם תעשיות", סיכם: "מדובר בתוסף חלבון שהוא מאה אחוז טבעי וכל ההפקה שלו היא טבעית. הפטנט הראשון שלנו הוא על הספיגה – כאשר תוך שישה עד שמונה שבועות הגוף משלים את ספיגת הקולגן עד לרמה של איזון ואז מתחיל האפקט החיובי. הפטנט השני הוא גודל המולקולה של החלבון. החוקרים הצליחו להפיק מולקולה שקטנה פי אלף מהמולקולה המקורית של הקולגן ושיפרו בכך משמעותית את יכולת הספיגה שלו. מכיוון שבתוספים שם המשחק הוא ספיגה, קיבלנו כאן את התוסף האידיאלי".

רועי לוסטרניק חשיבות הקולגן לבריאות תוסף חלבון קולגן פלוס כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד