י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מקלב פנה - וקק"ל תמשיך לחלק סכך בחינם

יו"ר קק"ל דני עטר נענה לפניית ח"כ מקלב והורה כי כי חלוקת הסכך תוקדם ותחל כבר ממחר ותתבצע במספר מוקדים ברחבי הארץ • במקביל לקראת חג הסוכות, יוצאת קק"ל בקריאה לציבור לבל ישחיתו עצים, בבואם לרכוש סכך או אחד מארבעת המינים

צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90



יו"ר קק"ל דני עטר נרתם לבקשת ח"כ מקלב והורה כי החלוקה תוקדם ותחל כבר ממחר ותתבצע במספר מוקדים ברחבי הארץ.

כמידי שנה קרן קיימת לישראל תמשיך גם השנה במבצע חלוקת סכך חינם לתושבים, זאת כחלק ממדיניות הלחימה ומניעה של תופעת ההשחתה והכריתות הלא חוקיות המתרחשת ביערות ברחבי הארץ על ידי גורמים שונים אשר כורתים עצים בצורה לא חוקית ומוכרים אותם בריכוזים החרדים ללא פיקוח.

יו"ר קק"ל דני עטר נעטר לפנייתו של ח"כ אורי מקלב והורה על חלוקת הסךם מחר יום ב' ומחרתיים יום ג', זאת במקום החלוקה אשר תוכננה לעבר החג, דבר אשר היה מקשה על הציבור להגיע למקומות החלוקה ומעמיד את המבצע כולו כחסר תועלת.

כאמור מקלב פנה ליו"ר קק"ל הבוקר לאחר פניות רבות של אזרחים אשר ביקשו כי גם השנה קק"ל תמשיך את המבצע ותקדים את החלוקה כבר למחר, במקביל לקראת חג הסוכות, יוצאת קק"ל, בקריאה לציבור לבל ישחיתו עצים, בבואם לרכוש סכך או אחד מארבעת המינים.

יצוין, כי חלוקת הסכך מתאפשרת עקב פעולות גיזום ודילול שוטפות אשר מבצעים יערני קק"ל כחלק מהטיפול ביערות, הדילול נעשה על ידי הוצאת העצים המנוונים, העלולים להוות מקור למחלות, למזיקים או כאלה העלולים להוות סכנה. מטרת הדילול היא לרווח בין העצים ולאפשר לעצים היותר דומיננטיים מרחב מחיה גדול.

חה"כ אורי מקלב הודה לגורמים הרלוונטיים וליו"ר קק"ל דני עטר אשר נרתם מיד לסייע כבכל שנה לציבור, אין ספק כי הקדמת החלוקה ועצמם החלוקה מהווה בשורה טובה לציבור ואף תסייע במלחמה כנגד כריתת העצים הלא חוקית ביערות קק"ל על ידי גורמים שונים.
אורי מקלב סכך סוכות קרן קיימת לישראל חלוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד