י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

השמלה זוהרת - ומה עם פנייך? • סודות טיפוח עור הפנים

אירוע? חתונה? אירוסין? רוצה להיראות במיטבך? • הטיפול בפנים חשוב לא פחות ואולי אף יותר מעיצוב השמלה • זה אפשרי וזה תלוי בך - הסודות של הטיפול בעור הפנים

השמלה זוהרת - ומה עם פנייך?  • סודות טיפוח עור הפנים



איך תכיני את עורך לאירוע?

כל אחת אוהבת להגיע לאירוע כשהיא לבושה בשמלה מעוצבת היטב.אלא שחשוב לזכור שיש משהו שהוא חשוב לא פחות: הפנים הזוהרות, או שלא...

אין ספק שלעור מטופח ורענן, יש השפעה דרמטית על המראה כולו. אם העור נראה עייף, נפול, שמנוני, יבש, או עם פצעונים - אף שכבת מייק-אפ לא תוכל להסתיר את זה.

לכן, לא יעלה על הדעת שאישה שנערכת לאירוע מיוחד כמו חתונה, בר-מצווה, מסיבת אירוסין או כל שמחה אחרת, תדלג על שלב כל כך הכרחי בהכנות.



הנה כמה מהטיפולים שתוכלי להעניק לעצמך לקראת האירוע הזוהר שלך. המידע באדיבות הלגה רקנטי.


• ניקוי עור הפנים

טיפולי ניקוי, מסירים תאי עור מתים, משקמים, משפרים ומעדנים את מרקם העור. הם מחליקים קמטוטים, מנטרלים את ההשפעה הסביבתית המזיקה ומשאירים את העור נקי ובוהק. טיפולים לניקוי העור הם אידיאלים לרענון והשבת החיוניות לעור.

• פילינג

לטיפולי פילינג יש תוצאות מדהימות והם פשוט מחדשים ומצעירים את עור הפנים.

במהלך הטיפול מתבצע קילוף של שכבת העור החיצונית. לאחר מכן, העור עובר תהליך התחדשות טבעי, כאשר השכבות שקולפו מתחלפות בתאי עור חדשים.

טיפולי פילינג הופכים את העור למוצק וחלק יותר, ואף מקנים לו מראה רענן לאורך זמן. גם פילינג עדין יכול לטפל ביעילות בקמטים שטחיים, אקנה, יובש או ופיגמנטציה. תוצאות הפילינג הן כמעט מיידיות (אם כי טיפולים שונים דורשים זמן החלמה שונה).

• מסכות והחדרת לחויות

טיפולים אלה נעשים באמצעות שמנים מיוחדים, מסיכות הזנה, והחדרת ויטמינים לעור כדי להשיב לו את הגמישות והרעננות .ליחוח אפקטיבי דורש כמובן שימוש בחומרים המתאימים ספציפית לסוג העור, והטיפול כולל עיסוי שבעזרתו הם מוחדרים לעומק העור. מסכות לחות מיועדות בעיקר לפנים יבשות (אבל לא רק) מכיוון שהן מגבירות את רמת הלחות בעור, ועוזרות לסלק כתמים יבשים ומתפוררים. טיפולים אלה יכולים גם להתאים למי שמעוניינת בריענון אנטי-אייג'ינג שמצעיר את העור.

• עור זוהר לאירוע חגיגי

טיפולי טיפוח עור הפנים לפני אירוע חשוב, מעניקים לעור מראה אחיד וחלק, שמהווה בסיס מצוין לאיפור ולמראה מוקפד מ-א' עד ת'.

מתי להתחיל?


מראה זוהר של העור דורש לעיתים מספר טיפולים קוסמטיים, עד שמושגת התוצאה הרצויה.

לפעמים טיפולים אלה דורשים תקופת החלמה מסוימת. לכן, כשאת מתכננת טיפולים לחידוש העור לפני אירוע חשוב, התייעצי עם קוסמטיקאית מקצועית.

היום יותר מתמיד תחום הקוסמטיקה מציע מגוון רחב של טיפולים: לדוגמה אם החלטת על פילינג פשוט שמקלף את השכבה העליונה של העור, כדאי שתעשי אותו לפחות מספר ימים לפני האירוע. אבל אם בחרת בפילינג עמוק שיוצר כוויה מבוקרת על העור, מומלץ שתעברי את הטיפול לפחות 4 שבועות קודם לכן.

לאן הולכים?


יש כמה קריטריונים חשובים שכדאי לשים לב אליהם כשבוחרים את המכון הנכון:

למרות כל המכשור המתקדם והטכנולוגיות האחרונות, הקוסמטיקאית הייתה ועודנה לב ליבו של המכון.

לכן, בדקי אם צוות המכון מורכב מקוסמטיקאיות מוסמכות. תוכלי לראות אם יש תעודות הסמכה על הקיר, או פשוט לשאול בצורה ישירה.

בנוסף, קוסמטיקאית שהיא באמת מקצועית תציע לך פגישת ייעוץ אישי ותכין לך תכנית אישית - הדגש הוא על "אישי", מכיוון שלכל אישה יש צרכים מאוד ייחודיים.

אם את עדיין מתלבטת בקשי המלצות, תשאלי חברות, תשווי. ואל תתפשרי על סביבה נעימה ואסתטית כדי שתוכלי להרגיש לגמרי נינוחה ורגועה במהלך הטיפול – תנאי הכרחי להצלחתו.

לכל אישה יש משאלה להיראות במיטבה באירוע – יום כזה הוא חגיגה שגורמת לריגוש מיוחד. פתאום את עושה הכל אחרת, חגיגי יותר, מושקע יותר או בקיצור... הכל מהכל והרבה יותר.

תמיד אפשר לראות באירועים את אותן נשים שבולטות לטובה במראה שלהן. נשים אלה נראות זוהרות, רעננות, ואופנתיות. נראה שהכל אצלן טיפ-טופ. כעת את יודעת מה הטריק שלהן: בפעם הבאה גם את תוכלי להיות האישה הזוהרת ביותר באירוע.

הלגה רקנטי היא קוסמטיקאית פָּרָה-רְפוּאִית מוסמכת - בעלת ותק של 20 שנה בתחום. יצרה את "שיטת הלגה" המשלבת טיפוח ואורח חיים נכון בהתאמה אישית על פי צרכיו האינדיווידואליים של כל לקוח.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד