כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

טראמפ קרבי: "אין מה לדבר עם איש הטילים"

הנשיא דונלד טראמפ צייץ כי אינו מאמין ש"ניסיונות לתקשורת ישירה עם צפון קוריאה שווים את המאמץ"

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



הנשיא טראמפ אמר "כי הוא אינו מאמין שניסיונות לתקשורת ישירה עם צפון קוריאה שווים את המאמץ"

למרות המגעים בין וושינגטון לפיונגיאנג, טראמפ טוען שזה לא שווה מאמץ לדיבורים בין שתי המדינות.

יום לאחר שמזכיר המדינה, רקס טילרסון, אמר כי ארצות הברית מקיימת "קווי תקשורת" עם משטרו של קים ג'ונג-און, צייץ טראמפ בטוויטר: "אמרתי לרקס טילרסון מזכיר המדינה הנהדר שלנו שהוא מבזבז את הזמן שלו בניסיון להתנהל עם איש הטילים הקטן, שמור על הכוח שלך, אנחנו נעשה את מה שצריך לעשות".

הנשיא טראמפ נוקט עמדה נוקשה יותר ויותר כלפי פיונגיאנג בנוגע לנשק הגרעיני שלה ולטילים הבליסטיים שלה, הוא איים בנאום בהעצרת הכללית של האו"ם לפני שבועיים "להרוס לחלוטין" את צפון קוריאה אם ​​הוא יראה צורך בכך, הקוריאנים לא נשארו חייבים וכינו את טראמפ "פסיכופט זקן".

מזכיר המדינה טילרסון, בביקורו בבייג'ינג בירת סין בסוף השבוע, אמר לכתבים כי מחלקת המדינה מתנהלת באמצעות ערוצים ישירים עם הצפון.

טראמפ, שהיה בסוף השבוע באתר הנופש שלו בדמינסטר בניו ג'רסי, אמר שוב ושוב כי הוא פתוח לאפשרויות צבאיות, אנשי משטר מצפון קוריאה לא נשארו חייבים ואמרו כי האיומים של טראמפ מהווים הכרזת מלחמה.

מאחר ולארה"ב אין יחסים דיפלומטיים רשמיים עם צפון קוריאה, היא זקוקה לסין שנחשבת לידידה של צפון קוריאה, כדי שסין תתווך בין שתי המדינות שמאיימות אחת על השניה.
טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד