ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

חרדי תובע 70,000 ש"ח משוטר שסטר לו

צעיר חרדי מירושלים הגיש תביעה בסך 70,000 ש"ח נגד קצין משטרה שתועד כשהוא סוטר לו לפני כחמישה חודשים

צילום: דוד פרלמורטר
צילום: דוד פרלמורטר



האלימות המשטרתית בהפגנה מגיעה לבית המשפט: צעיר חרדי מירושלים הגיש תביעה בסך 70,000 ש"ח נגד קצין משטרה שתועד כשהוא סוטר לו לפני כחמישה חודשים, כך דיווח הערב יוסי אלי בחדשות 10.

קצין ממשטרת ירושלים, שתועד נוהג באלימות במהלך הפגנות החרדים בבירה, נתבע על ידי מפגין שטוען כי הכה אותו בסמוך לכיכר השבת. השוטר נחקר בשבוע שעבר על ידי המחלקה לחקירות שוטרים שם בודקים את התיעוד.



לפני כשבועיים נערכה הפגנה סוערת ברחוב שרי ישראל בירושלים, שם תועדו שוטרים מתנהגים באלימות חריגה כלפי מפגינים חרדים. הדבר גרם למפכ"ל המשטרה אלשיך, השר לביטחון הפנים ארדן ומפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי לגנות את האלימות.

אחד הקצינים נראה לכאורה בועט בראשו של מפגין, גם תועד לטענת עו"ד איתמר בן גביר כשהוא סוטר למפגין ברחוב מאה שערים סמוך לצומת כיכר השבת בירושלים. בימים האחרונים, הגיש בן גביר תביעה אזרחית נגד הקצין בשם החרדי, בסך 70,000 ש"ח.

"יהיו עוד ועוד תביעות, גם נגד שוטרים וגם נגד קצינים" אמר בן גביר לחדשות 10. "מי שאלים צריך לדעת שיבוא יום והוא יתן על זה את הדין וישלם באופן אישי פיצויים".

על פי הדיווח של יוסי אלי, מאז ההפגנה הסוערת נחקרו במח"ש - שמונה שוטרים החשודים בתקיפת מפגינים חרדים, בהם גם השוטר שנתבע כעת על מקרה מלפני כחמישה חודשים.
אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד