ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

משעשע: הבחור רקד על המזוודה עד שנכנסה • צפו

בחור חרדי שעשה דרכו בחזרה לביתו, נתקל בסירוב להעלות את תיק היד לטיסה זאת בשל גודלה החורג מהנהלים • הוא לא וויתר וניסה להכניסה בכוח לעמודון המודד את גודל המזוודה תוך שהוא קופץ עליה כדי שתכנס בכוח, אבל זה לא עזר לו • צפו

מטוס של חברת ויזאייר. צילום: pixabay
מטוס של חברת ויזאייר. צילום: pixabay



לא נתנו לו לעלות עם המזוודה למטוס, אז הוא קפץ ומעך את המזוודה.

נוסע חרדי שהגיע אתמול (ראשון) לשדה התעופה בבודפשט בדרכו חזרה לביתו בלונדון, רצה להעלות את המזוודה הקטנה שלו למטוס עצמו יחד איתו, אך דייל הקרקע אמר לו שהוא צריך להכניס את המזוודה לעמודון שבודק אם המזוודה עומדת בקריטריונים שקבעה חברת התעופה ואם אינה חורגת מהגודל מותר להעלאה לטיסה, אחרת - המזוודה נכנסת לבטן המטוס, ולא עולה עם הנוסע לטיסה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הנוסע החרדי שהה ביום הכיפורים סמוך לקברו של הרה"ק רבי ישעיל'ה מקרעסטיר זי"ע והיה זה בדרכו חזרה לביתו שבלונדון לקראת חג הסוכות.

הנוסע לא וויתר והכניס את המזוודה לעמודון הבדיקה, ובתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים' הוא נראה קופץ על המזוודה במטרה למעוך אותה כדי שתכנס לתוך העמודון בכוח ובלחץ וכך חשב שאולי יקבל אישור להעלותה למטוס, אבל המזוודה היתה גדולה מדי והיא נתקעה בתוך העמודון. הנוסע טען שזה לא גדול מדי, אך העמודון הראה אחרת והמזוודה נשלחה לבטן המטוס. אז אל תנסו את זה. גם קשה אחר כך לחלץ את המזוודה שכבר ניזוקה מהקפיצות.

צפו והשתעשעו גם אתם:
טיסה מזוודה שדה תעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד