י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הפקת בגדי בית - עוד דרך להיראות תמיד מלכה

בגדי בית החליפו מזמן את העקבים והג'קטים המחויטים - לפחות בזירה הקרובה למקום המגורים. מי קבע שצריכים להיראות פחות טוב בבגדי בית? האופנה העכשווית הופכת אותך לטרנדית, יפה וצנועה, גם בבגדים נוחים וקלילים

הפקת בגדי בית - עוד דרך להיראות תמיד מלכה



נוחות היא כבר מזמן אינה מילה גסה. אם עד לפני מספר שנים ראינו נשים מוקדפות בלבושן, עקבים ואיפור כבד, היום קל יותר לזהות נשים ברחוב כשהן מעדיפות קלילות ונוחות.

אמנם ליציאות אופנתיות או אפילו לעבודה, תמיד נקפיד על מראה יותר רשמי או מכובד, אך ביציאות קצרות מחוץ לבית ובסביבה הקרובה לנו, נרשה לעצמנו לוותר על הגינונים. אחת התופעות המעניינות שפרצה לאור כל זאת, היא אופנת בגדי הבית. מכיוון שנשים מבקשות את הנוחות בבית ובסביבתו, חשוב להן להיראות טוב גם כשהן לא על עקבים.

כמובן שמעל כל הרצונות, קיימת דרישת הצניעות. באופן יחסי קל לייצר בגדי בית צנועים, אך חשוב לזכור שהם צריכים להיות אופנתיים, מעניינים, יפים ואיכותיים.

אחד המותגים בו תוכלו למצוא את מובקשכן הוא המותג queen - בו ניתן למצוא ביגוד ספורטיבי, יום יומי, פיג'מות, חליפות ובגדים נוחים לבית. רוצות להרגיש בכל זמן נתון – נוחות, יפות וצנועות? אין צורך להתפשר.

ונשים, מה הן חושבות? "זה מדהים שאישה לבושה בבית עם בגדי בית שנראים טוב, נעימים, נוחים והכי חשוב צנועים - כך שאם השכנה דופקת בדלת, או חסר לך חלב, תמיד תרגישי בנוח לפתוח את הדלת או לרדת מתחת לבניין, כשאת לובשת בגד בית".

צפו בהפקה:

קרדיט:
איפור: חוי חפץ
שיער: מילכה כהן
צילום: אלמוג גבאי















הפקה בגדי בית נוחים אופנה צנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד