ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ריבת האתרוגים שהושיעה את המאבטח

לפני קצת פחות משנה פגש ל.ח. את הרב זמיר כהן וביקש ממנו ברכה לזרע של קיימא • עוזרו של הרב שיגר אליו את ריבת האתרוגים של הרב, ושבועיים לאחר מכן נפקדה אשתו • עכשיו חבקו בן אחרי שש שנות נישואין

צילום: הדס פרוש, פלאש 90
צילום: הדס פרוש, פלאש 90



לאחר למעלה משש שנים של ציפייה לזרע של קיימא בשבוע שעבר נושע המאבטח ל.ח בבן זכר.

הסיפור מתחיל קצת לפני פחות משנה, עת הגיע הגאון הרב זמיר כהן ראש ישיבת היכל מאיר ללשכת שר הפנים ונשא דברי ברכה בפני העובדים.

במהלך הפגישה ניגש לרב אחד המאבטחים - ל.ח., וביקש את ברכתו לזרע של קיימא לאחר שלמעלה משש שנים אשתו לא זכתה להפקד. הרב התעניין ביהודי והרעיף עליו מברכותיו. אחד מעוזרי הרב שהיה נוכח במקום ודברי המאבטח נגעו ללבו, הבטיח לו שישלח אליו כסגולה ריבת אתרוגים שנעשתה מאתרוגו של הרב.

כאשר הגיע הרב לשיעור בעיר בית שאן בה מתגורר המאבטח, יצר העוזר קשר עם המאבטח וקיים את הבטחתו.

המאבטח העביר את הריבה לאשתו ולאחר שבועיים התבשרו כי אשתו נפקדה ב"ה. בשיחה ל'בחדרי חרדים' סיפר המאבטח "פגשתי את הרב במסגרת עבודתי, ביקשתי ברכה לאחר אין ספור ברכות וסגולות שעשינו, הרב התייחס אלי מהלב, דאג התעניין ונתן לי הרגשה הכי טובה שאפשר. אחרי שבועיים הופתעתי לקבל טלפון מהעוזר של הרב שהרב מגיע לעירנו והעוזר מבקש לפגוש אותי להביא לי ריבת אתרוגים, אשתי כבר נכנסה ליאוש אבל אמרנו, בוא ננסה מה יכול להיות ופשוט נדהמנו. נס גלוי! שבועיים אח"כ אשתי נפקדה וב"ה אנו כבר לאחר הלידה. נולד לנו בן בשעה טובה".
מאבטח ריבת אתרוגים הרב זמיר כהן זרע של קיימא לידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד