י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו: מעצר ברוטאלי של שני צעירים במרכז בני ברק הביא למהומת ענק

מהומת ענק בסמוך לבית הכנסת איצקוביץ בבני ברק, בין פקחי השיטור העירוני לבין תושבים • מאות אנשים התקהלו מסביב, כאלה שהגיעו לשוק ארבעת המינים, דבר שהגביר עוד יותר את המתח במקום • שני צעירים עוכבו לחקירה

צילום: יהודה פרקוביץ
צילום: יהודה פרקוביץ

 


מהומת ענק בסמוך לבית הכנסת איצקוביץ בבני ברק, בין פקחי השיטור העירוני לבין תושבים.



בשעות אחר הצהרים, ברחוב הרב שך בבני ברק בסמוך לבית הכנסת איצקוביץ, פקח עירוני ביקש לעכב נער שרכב על אופניים, אולם זה התפתח לאירוע גדול בהרבה בעקבות סירובו של הנער לציית להוראות הפקח, כך על פי החשד.

כוחות משטרה נוספים הוזעקו למקום ובסופו של דבר עוכב לחקירה הנער וחשוד נוסף. מאות אנשים התקהלו מסביב, כאלה שהגיעו לשוק ארבעת המינים, דבר שהגביר עוד יותר את המתח במקום.

כך החלה המהומה. צילום: שלמה וייזר

עדי ראייה התקוממו נוכח האלימות של השיטור העירוני, שבעיניהם זה היה חמור ובלתי מידתי כלפי שני החשודים שנעצרו. "השוטר תפס אותו הצוואר וכמעט חנק אותו" אמר לב'בחדרי' עד ראייה.

מידי שנה אוכף השיטור העירוני את הרוכלות ברחובות בני ברק בערבי חגים הכוללים גם את ערב חג הסוכות. לא אחת נוצרים עימותים בין האזרחים, רוכלים בדרך כלל, לבין הפקחים המחרימים את הסחורה לאלה שאינם עומדים בכללים.

צילום: יהודה פרקוביץ

אליהו ארנד, מנהל לשכת סגן ראש העיר מנחם שפירא, וכן סגן מנהל אגף החינוך שמואל דדון, הגיעו למשטרת מרחב דן על מנת להרגיע את הרוחות.

המשטרה הודיעה כי עצרה שני חשודים (19, 20; בני ברק) בחשד לתקיפת שוטרים וסיכון הולכי רגל בבני ברק. ע"פ החשד, החשוד (20) רכב על אופנים חשמלים ופגע בעוברת אורח. לאחר שנתבקש לעצור ניסה לברוח מהשוטרים ונעצר לאחר מרדף רגלי. בעת שנעצר, חשוד נוסף(19) תקף את השוטרים וניסה למנוע את המעצר. החשודים נעצרו ונלקחו לחקירה.

"משטרת ישראל תפעל באפס סובלנות כלפי מפרי חוק המסכנים את בטחונם של הולכי רגל ופוגעים בשגרת חייהם של האזרחים. המשטרה גם מגנה כל מעשה אלימות ובריונות כלפי אזרחים ואלימות המופנית כלפי אנשי אכיפת החוק", לשון ההודעה.

הבהרה: ל'בחדרי חרדים' נמסרה תגובת ב"כ השוטר אשר מצולם בסרטון, כי הוא מכחיש את כל הטﬠנות אשר הוﬠלו כנגדו וכי לא הייתה מצידו כל אלימות כנגד מר זנזורי. ב"כ השוטר מוסיף, מציין ומדגיש כי בבדיקה של מחלקה לחקירות שוטרים לא נמצא כל פסול בפﬠולת השוטר, וכי השוטר פנה באמצעות בא כוחו עורך הדין לוי אוהד לבית המשפט והﬠניין נמצא בטיפול משפטי. ככל ונפגﬠ שמו הטוב של השוטר בכתבה זו, בחדרי חרדים מצרה ומתנצלת על כך.

בית הכנסת איצקוביץ שיטור עירוני מהומה אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד