כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

התפללו: חנה רחל בת שרה נפצעה קשה בטבח בלאס וגאס

יהודיה נמנית בין הפצועים בטבח בווגאס. אנא התפללו על חנה רחל בת שרה, שנורתה בפניה בידי הרוצח שהפתיע והימם את אמריקה

בזירה
בזירה



פצועה יהודיה נמנית בין הפצועים בטבח בווגאס. אנא התפללו על חנה רחל בת שרה, שנורתה בפניה בידי הרוצח שהפתיע והימם את אמריקה כשירה במאות אנשים ורצח לפחות 58. בשעות אלו היא עוברת ניתוח מסובך, כך מדווח Yeshiva world news.

בשעה זו עדיין לא הצליחו ליצור קשר עם שישה ישראלים שקרובי משפחתם דיווחו כי אפשר והם היו באזור בשעת התקרית. הללו מוגדרים בשלב זה "מנותקי קשר".

בשעה האחרונה הFBI קבע כי ליורה, אין קשר לטרור, זאת אחרי שארגון הטרור דאעש נטל אחריות על הטבח הנורא. בני משפחתו של היורה, בהלם מוחלט. מספרים על אדם נורמטיבי ומסרבים גם הם לקבל את הדיווח כי מדובר בפעולת טרור, אלא טוענים שמדובר באירוע נפשי.



אחיו של הרוצח סיפר לרשת ABC, "קיבלנו את הבשורה הקשה, וזה ממש כמו להיפגע מאסטרואיד. כל המשפחה בהלם, אנחנו יודעים שהוא לא היה מזוהה לשום קבוצה פוליטית או דתית".

שמואל גרונדוורג, הקונסול הכללי בלוס אנג'לס אמר לגלסנר ב'קול ברמה': "בארה"ב תמימי דעים שמדובר במפגע בודד ולא בארגון בינלאומי כמו דעאש, מספר מנותקי הקשר הישראלים הולך ופוחת לשמחתנו.

"לצערי, האירועים האלו מראים את המשותף בברית בין ארה"ב לישראל, הרשתות כאן מעלים מהבוקר מומחים ישראלים בנושא טרור", אמר.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לקראת השעה 1 לפנות בוקר שעון מקומי (10, הבוקר, יום שני - בישראל) גבר ריסס באש מתוך חדר בקומה 32 של מלון בלאס וגאס מאות כדורים שגרמו למותם של קרוב ל-70 בני אדם ולפציעתם של מעל 500.

יחידות מיוחדות ניסו לפרוץ לחדרו של היורה. הם השתמשו בחומרי נפץ, והסתערו על דלת חדר המלון של היורה, ומצאו אותו מת אחרי שירה בעצמו, בחדרו נמצאו עשרות רובים מסוגים שונים.
טבח ווגאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד