ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מתכוננים לחג: אבי אילסון, מקהלת 'יחד' ודביר כהן במחרוזת ריקודים נוסטלגית

ימים ספורים לפני פרוס עלינו חג הסוכות, בו עם ישראל מקיים בהידור את מצוות "ושמחת בחגך", אבי אילסון, מקהלת 'יחד' ודביר כהן מכניסים אתכם לאווירת החג ומגישים בפניכם מחרוזת רוק חסידית מקפיצה ומלאת אנרגיות, המורכבת ממיטב השירים הנוסטלגיים והאהובים של גדולי המלחינים • עכשיו רוקדים

מתכוננים לחג: אבי אילסון, מקהלת 'יחד' ודביר כהן במחרוזת ריקודים נוסטלגית



ימים ספורים לפני פרוס עלינו חג הסוכות, בו עם ישראל מקיים בהידור את מצוות "ושמחת בחגך", אבי אילסון, מקהלת 'יחד' ודביר כהן מכניסים אתכם לאווירת החג ומגישים בפניכם מחרוזת רוק חסידית מקפיצה ומלאת אנרגיות, המורכבת ממיטב השירים הנוסטלגיים והאהובים של גדולי המלחינים.

המחרוזת מכילה לא פחות מ-18 דקות עוצמתיות של שמחה והתרפקות על המוזיקה החסידית האיכותית והאותנטית מהעשורים הקודמים, ומבוצעת במקצועיות ע"י הזמר אבי אילסון, עם חברי מקהלת 'יחד' בניצוחו ובעיבודו הקולי של שרוליק ויצמן, בליווי תזמורת מורחבת בעיבודיו החדשניים וניהולו המוזיקלי של דביר כהן.

הקליפ צולם בחתונת החזן העולמי צודיק גרינוולד שהתקיימה בקיץ האחרון באולמי 'סיטי טאואר', כשעל ההפקה כולה חתום המפיק ישראל ברגמן.



קרדיטים:
שירה: אבי אילסון קולות: מקהלת 'יחד' עיבוד, תזמור וניצוח: דביר כהן עיבוד קולי: שרוליק ויצמן מיקס: אבי ז'אנו הפקה: ישראל ברגמן יח"צ: מוטי זילברברג הגברה ותאורה: בקרמן - יחד הפקות מולטימדיה: איציק דניאל
מחרוזת ריקודים אבי אילסון דביר כהן מקהלת יחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד