ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הלל מאיר בסינגל בכורה: 'צדיק כתמר' • האזינו

הזמר הצעיר הלל מאיר מגיש את 'צדיק כתמר', סינגל בכורה בלחנו האישי ובליוויה של 'מקהלת 'ידידים' • להאזנה

הלל מאיר בסינגל בכורה: 'צדיק כתמר' • האזינו



הלל מאיר (24), זמר צעיר יחסית, החל את דרכו בשנה האחרונה בעולם החתונות הישיבתי.

עם הזמן עלה להלל, לחן עצמי והוא החל לקדם את זה הלאה. הוא לא ויתר על איכות והלך על המיטב, בכדי שהלחן יבוצע על הצד הטוב ביותר, כשעל העיבוד והפקה הופקד המוזיקאי שמואל יפת.

"בחרתי בשמואל יפת שיפיק ויעבד לי את הסינגל, בגלל הכרותי אתו מחתונות שעשינו יחדיו. לשמואל יש סגנון מאוד ייחודי, יצירתי. הייתי בטוח שהשילוב של הלחן שלי עם העיבוד שלו, יפיק מוצר משובח", אומר הזמר הצעיר.

הלל מאיר נולד בישראל, כשבהמשך אף התגורר תקופה בארה"ב. את שנות בחרותו ניצל ללימוד בישיבת 'ברכת מרדכי' בביתר עילית. לפני כשנה וחצי התחתן והמשיך את לימודיו בישיבה בתור אברך. בשנה האחרונה, כאמור, החל להופיע בעולם החתונות בערבים, במקביל ללימודיו בישיבה.

"שומע שוב ושוב שהשוק שאליו נכנסתי, הוא לא פשוט, אך אני נהנה לשיר ודבק במטרה. שמחה גדולה בשבילי להוציא סינגל ראשון - שיר איכותי בסגנון של פעם, שיר שמח ומלא אנרגיה, ואחרון חביב, סוף סוף שיר חדש לשורות", מסכם הלל את הסינגל הראשון שיוצא תחת ידו.



קרדיטים:
לחן: הלל מאיר עיבוד והפקה: שמואל יפת גיטרה: סינגולדה סקספון: דור אסרף תופים: יניב בלאס תופים: אבי אבידני חצוצרות: רפי דוידוב טרומבון: מורן בראון בס: אריה וולניץ כלי הקשה: גדי סרי מקהלת ידידים
צדיק כתמר הלל מאיר מקהלת ידידים שמואל יפת סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד