א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

טרגדיה בבני ברק: פעוט לא התעורר משנתו

יממה לפני כניסת החג השמח בשנה, אסון בבית משפחה בשכונת רמת אלחנן בבני ברק. הפעוט בן ה-8 חודשים לא התעורר משנתו הבוקר ובבית החולים נאלצו לקבוע מוות

צילום: pixabay
צילום: pixabay



טרגדיה: כוחות הצלה הוזעקו בשעה האחרונה (שלישי) לדירה ברח' שלמה הכהן בשכונת רמת אלחנן בבני ברק, לאחר דיווח שהתקבל על תינוק בן 8 חודשים שנמצא במיטתו ללא דופק וללא נשימה.

מתנדבי מד"א ו'איחוד הצלה' שהגיעו למקום במהירות, ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות במטרה להציל את חייו, תוך שהם מפנים אותו לבית החולים 'מעייני הישועה' הסמוך, שם למרבה הצער, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

הפראמדיקים של מד"א דור קאופמן ועופר לחמי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את בני המשפחה מבצעים פעולות החייאה בסיסיות בהדרכת טלפונית ממוקד מד"א, לאחר שמצאו אותו במיטה כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים הנשמה וטיפול תרופתי, והעברנו אותו לניידת טיפול נמרץ, דיווחנו לבית החולים הסמוך ופינינו אותו תוך פעולות החייאה, הצוות הרפואי שהמתין לנו בבית החולים המשיך להיאבק על חייו".



ניידת טיפול נמרץ בזירת האסון. צילום: דוברות מד"אצילום: ניידת טיפול נמרץ בזירת האסון. צילום: דוברות מד"א
ניידת טיפול נמרץ בזירת האסון. צילום: דוברות מד"א


יאיר עמאר חובש רפואת חירום של 'איחוד הצלה' סיפר את שאירע: "מדובר בפעוט בן מספר חודשים שלדברי בני המשפחה לא התעורר משנתו. יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה סניף בני ברק ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות בנסיון להציל את חייו. למרבה הצער נקבע מותו בבית החולים מעייני הישועה".
תינוק מוות בעריסה מעייני הישועה החייאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד