ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

המשטרה ביקשה להאריך מעצר • ביהמ"ש שחרר • תוגש תלונה במח"ש

שני הצעירים שנעצרו במהלך מהומה שהתרחשה אתמול בלב העיר, שוחררו בתנאים מגבילים • מדובר בניצחון עבורם שכן המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בארבעה ימים • השופט: "לא מצאתי הצדקה להורות על מעצר בית" • פרקליטו: נתלונן במח"ש • צילום דו"ח ההתראה שניתן כשעתיים לפני המעצר

צילום: יהודה פרקוביץ
צילום: יהודה פרקוביץ





שני הצעירים שנעצרו אתמול במהלך מהומה בבני ברק, שוחררו בתנאים מגבילים הכוללים התחייבות של 3,000 ש"ח, ערבות צד ג' בסך 2,500 ש"ח והפקדה של 1,000 ש"ח.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של השניים בארבעה ימים, אך השופט ירון גת לא נעתר לבקשה. "לא מצאתי הצדקה להורות על מעצר בית וזאת לאחר שבחנתי את פעולות החקירה וראיתי שאף אחת מהן אינה מחייבת החזקה במעצר בית".

דו"ח ההתראה שניתן לחשוד כשעתיים לפני מעצרו

בבקשת המעצר השניים חשודים באיומים, תקיפת שוטר והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. כפי שדווח אתמול ב'בחדרי', בן ה-20 קיבל דו"ח אזהרה כשעתיים לפני האירוע, על רוכלות שלא כדין ברחבי העיר. בהמשך, הפיקוח העירוני הבחינו בו שוב וביקשו לעכב אותו, אך לדברי השוטרים הוא התנגד למעצר.

פרקליטו עו"ד ליאור פרץ אמר ל'בחדרי חרדים' לאחר הדיון בבית המשפט "אתמול הותקף מרשי באלימות ברוטלית וקשה ע"י שוטרים ופקחים בעיר בני ברק, על לא עוול בכפו. לצערנו, גורמי האכיפה כפי הנראה ביקשו לחפות על מחדליהם והתנהלותם הקשה באירוע ומשכך דאגו לעצור את מרשי ולהביאו היום לדיון בבית המשפט".



פרץ הוסיף, "לאחר בחינת התיק, החליט בית המשפט הנכבד להורות על שחרור מרשי באופן מיידי.
החלטת השחרור של בית המשפט מדברת בעד עצמה. כבר כעת אני יכול לומר כי בכוונתנו לדרוש את מיצוי הדין עם כלל המעורבים באירוע", כאשר בכוונתו להגיש תלונה במחלקה לחקירת שוטרים על מנת שיבדקו את האירוע לעומק.

עו"ד ליאור פרץ
בית המשפט אלימות משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד