י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התפללו 'כל נדרי' וניצלו מהטבח בלאס וגאס

זוג יהודים שקנו כרטיסים מבעוד מועד למופע בלאס וגאס שהפך למרחץ דמים, ניצלו לאחר חיזוק רוחני שחוו מעוצמת תפילות יום הכיפורים יממה לפני כן והחליטו להישאר בבית

התפללו 'כל נדרי' וניצלו מהטבח בלאס וגאס
.



השגחה פרטית לזוג יהודים שניצלו מהטבח, לזוג יהודי המתגורר בלאס וגאס היו כרטיסים לקונצרט שבו אירע ההרג הנורא. ברגע האחרון הם ביטלו את תוכניותיהם ולא השתתפו.

אחד מאנשי הקהילה היהודית במקום סיפר לYeshiva world news כי האשה, שעובדת כמורה בבית הספר "ישיבה דיי סקול" בלאס וגאס, יחד עם בעלה, השתתפו בתפילה בבית כנסת מקומי ביום כיפור, הבעל נשאר רק עבור תפילת כל נדרי, אבל היה לו השראה לצום את כל יום כיפור, אשתו חזרה לבית הכנסת להתפלל במהלך היום, וחוותה "עלייה רוחנית" גדולה מהתפילה.

ביום ראשון אחר הצהריים, הבעל היה עם כאב ראש חסק, ואילו אשתו החליטה שהיא לא רוצה להשתתף בקונצרט הלא יהודי רק יום אחד אחרי יום כיפור, שבו התחזקה רוחנית.

לכן, בני הזוג החליטו לבטל את התוכניות שלהם להגיע להופעה, ושאר הסיפור הוא היסטוריה, הטבח הותיר לפחות 58 הרוגים, ויותר מ -500 בני אדם פצועים.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לקראת השעה 10 בלילה שעון מקומי של לאס וגאס ביום ראשון האחרון, גבר ריסס באש מתוך חדר בקומה 32 של מלון בלאס וגאס מאות כדורים שגרמו למותם של קרוב ל-60 בני אדם ולפציעתם של מעל 500.

יחידות מיוחדות ניסו לפרוץ לחדרו של היורה. הם השתמשו בחומרי נפץ, והסתערו על דלת חדר המלון של היורה, ומצאו אותו מת אחרי שירה בעצמו, בחדרו נמצאו עשרות רובים מסוגים שונים
ניצלה מהטבח לאס וגאס כל נדרי תפילה יום הכיפורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד