י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נתניהו במעלה אדומים: "חמאס מתפייס על חשבון הקיום שלנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר במעלה אדומים והכריז על בניית אלפי יחידות דיור באזור • נתניהו גם התייחס לפיוס בחמאס: ""מי שרוצה לעשות פיוס כזה, ההבנה שלנו היא פשוטה מאוד: תכירו במדינת ישראל, תפרקו את הזרוע הצבאית של החמאס, ונתקו את הקשר עם איראן שקוראת להשמדתנו"

נתניהו במעלה אדומים
נתניהו במעלה אדומים



ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר במעלה אדומים והכריז על בניית אלפי יחידות דיור באזור, "אני מכריז בזה על תנופת פיתוח מועצמת במעלה אדומים. אנחנו נבנה כאן אלפי יחידות דיור. אנחנו נוסיף את אזורי התעשייה וההרחבה הדרושה כדי לאפשר לפיתוח מואץ של המקום הזה. המקום הזה יהיה חלק ממדינת ישראל", הוסיף.

הוא התייחס להצעת חוק ירושלים רבתי שמבקשת להרחיב את הגבולות המונציפאליות של הבירה ואמר כי "אני תומך בחוק הזה של ירושלים רבתי, שיאפשר לירושלים ולבנותיה להתפתח בהרבה מאוד בחינות. זאת בשורה גדולה וחשובה".

כמו"כ, הוא השתתף בסיעת הליכוד שהתקיים במעלה אדומים והתייחס לתהליך השלום עם הפלסטינים ולנושא המדיני, לדבריו, "אנחנו מצפים מכל מי שמדבר על תהליך שלום להכיר במדינת ישראל וכמובן להכיר במדינה יהודית ואיננו מוכנים לקבל פיוסים מדומים שבהם כביכול הצד הפלסטיני מתפייס על חשבון הקיום שלנו".

"מי שרוצה לעשות פיוס כזה, ההבנה שלנו היא פשוטה מאוד: תכירו במדינת ישראל, תפרקו את הזרוע הצבאית של החמאס, נתקו את הקשר עם איראן שקוראת להשמדתנו ועוד כהנה וכהנה. יש דברים מאוד ברורים וגם הדברים האלה נאמרים בצורה ברורה".

במהלך הביקור התייחס נתניהו גם לאירוע הירי בלאס וגאס: "לאס וגאס והעם האמריקני חוו יום של אימה. לבו של עם ישראל יוצא אל עשרות האנשים החפים מפשע שנרצחו בדם קר. לבנו יוצא גם למאות הפצועים. אנו מתפללים להחלמתם המהירה. עם ישראל ניצב לצדה של אמריקה בשעה זאת, בכל שעה, אבל בייחוד בשעה זאת. אנו נתגבר יחד".
בנימין נתניהו מעלה אדומים חמאס חוק ירושלים לאס וגאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד