י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

האם תם המשבר בין הרב דניאל זר לעיריית ב"ב

דרמה בהליכים המשפטיים בין מוסדות 'אור דוד' של הרב דניאל זר לבין עיריית בני ברק, לפני כשעה עורכי הדין שהגישו את העתירה הגישו בקשה לביהמ"ש למחיקת ההליך • עורכי הדין ל'בחדרי': "שמחים שיכולנו להשתמש בכישרונות המשפטיים על מנת לסייע ללקוחותינו"

הרב דניאל זר.  צילום: שוקי לרר
הרב דניאל זר. צילום: שוקי לרר



דרמה בהליכים המשפטיים בין מוסדות 'אור דוד' של הרב דניאל זר לבין עיריית בני ברק, לפני כשעה עורכי הדין שהגישו את העתירה, עו"ד דוד דרור ויובל גרינשטיין הגישו בקשה לבית המשפט למחיקת ההליך.

הבקשה הוגשה לבקשת הרב דניאל זר, בעקבות נסיונות הגישור החוזרים ונשנים של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בסוגיית ההקצאות בבני ברק ובהנחייתו, כפי שסוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים'.

בעקבות מהלך זה, פנתה סיעת ש"ס בבני ברק לראש העיר הרב חנוך זייברט, בבקשה להסיר מסדר היום את הדיון המחודש בהקצאות שתוכנן לעלות היום בישיבת המועצה.

"אנו שמחים שיכולנו להשתמש בכישרונות המשפטיים על מנת לסייע ללקוחותינו" מסרו עורכי הדין ל'בחדרי'. בית המשפט טרם הגיב לבקשה למחיקת העתירה המנהלית.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשיחה טלפונית שנערכה הבוקר בין הרב דניאל זר מנהל המוסדות, לבין שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי, אמר האחרון "עד שהרב לא יהיה מרוצה, אני לא ארגע ואפעל לטובת המוסדות שלך".

ראש העיר חנוך זייברט אמר בישיבת המועצה: "לבקשת סיעת ש"ס, סעיף ביטול ההקצאה למוסדות אור דוד של הרב זר יורד מסדר היום וידון בישיבה הקרובה לאחר ליבון הדברים שוב בוועדת ההקצאות".



אור דוד הרב דניאל זר עיריית בני ברק ועדת הקצאות מחיקת עתירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד