י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

התארגנות של צעירים להפגנה נגד התנהגות המשטרה בבני ברק נכשלה

נכשלה יוזמה של צעירים להפגנה נגד התנהלות המשטרה בבני ברק. אחד המשתתפים ל'בחדרי חרדים': "צריך לייבא מפגינים ממאה שערים"

בהפגנה בבני ברק
בהפגנה בבני ברק

 


יוזמה להפגין נגד השיטור העירוני בבני ברק וראש העיר, נכשלה. במהלך היום נפתחו קבוצות וואטסאפ בני ברקיות בו התבקשו תושבים להפגין נגד ראש העיר של בני ברק חנוך זייברט, בשל תמיכתו באלימות המשטרתית.

מספר מועט של צעירים הגיע למקום ההפגנה. אחד הצעירים שהשתתף בהפגנה אמר ל'בחדרי חרדים', "הבני ברקים לא יודעים להפגין, צריך לייבא מפגינים ממאה שערים"

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' התחוללה אתמול מהומת הענק במרכז העיר, כאשר המשטרה עצרה את אשר זנזורי, צעיר שעסק ברוכלות לא חוקית ולטענתה ניסה לברוח. מעצרו גרם להתלקחות, וצעיר נוסף נעצר גם הוא.

זנזורי שתועד בסרטון כשהוא מוקף שוטרים, סיפר ל'בחדרי חרדים': "השוטרים גררו אותי באלימות לניידת - התנגדתי, כי זה כאב מאוד. גם בסרטון רואים שאני זועק מכאבים מאלימות השוטרים, אם לא היו נוהגים כלפי באלימות כל המהומה הייתה נחסכת".

אושרי הוסיף "השוטרים הכניסו אותי לניידת הפוך (ראש למטה ורגליים למעלה) עם אזיקים על הידיים מאחורה, דבר שהכאיב מאוד. השוטר אף עיקם לי את היד, נתן לי סטירות וקילל אותי קללות גסות, תוך שהוא וחבריו צוחקים ומתעללים בי. התלוננתי על כאבים, וביקשתי להתפנות לבית חולים - אך הם לא התייחסו".

אושרי יחד עם חבירו - שוחרר בתנאים מגבילים הכוללים התחייבות של 3,000 ש"ח, ערבות צד ג' בסך 2,500 ש"ח והפקדה של 1,000 ש"ח.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של השניים בארבעה ימים, אך השופט ירון גת לא נעתר לבקשה. "לא מצאתי הצדקה להורות על מעצר בית וזאת לאחר שבחנתי את פעולות החקירה וראיתי שאף אחת מהן אינה מחייבת החזקה במעצר בית", אמר.

הערב ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט התייחס לאירוע ואמר בישיבת מועצה "אנחנו נותנים גיבוי מלא למשטרה". זייברט הוסיף כי "התמונות הפופוליסטיות שפורסמו, לא משקפות את המציאות".

ראש העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד