כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

תעלומת הטבח בווגאס: במכונית נמצאה תחמושת נוספת

רוצח ההמונים בווגאס השאיר פתק בחדרו - עדיין לא נחשף תוכנו. מה שכן נודע כי הוא תיכנן לשרוד ולא להתאבד. במכוניתו נמצאה כמות גדולה של תחמושת

פאדוק
פאדוק



הטבח ולאס וגאס: רמזים חדשים ומצמררים מעידים על כך שהאיש שמאחורי הירי ההמוני הקטלני ביותר בהיסטוריה המודרנית של ארצות הברית תכנן לגרום לקטל הרבה יותר רצחני.

סטיבן פאדוק לא רק החזיק 23 סוגי כלי נשק בסוויטה שלו במלון 'מנדליי ביי', הוא גם הפך את חדרו ל"קן צלפים" והצליל להרוג 59 אנשים בלאס וגאס באמצע הופעה, הוא גם החזיק עשרות קילו של חומר נפץ, וכמות גדולה של תחמושת במכוניתו במגרש החניה של המלון, החוקרים מאמינים כי פאדוק התכוון לשרוד את הטבח ולא להתאבד, כך מדווח ה-CNN.

מפקד משטרת לאס וגאס ג'וזף לומברדו אמר כי "ייתכן שפאדוק, קיבל עזרה מאדם אחר, וכי יש השערות לכך שפאדוק תכנן לשרוד את הטבח, על אף שהתאבד לפני שהשוטרים פרצו לחדרו, לומברדו ציין כי בחדר נמצא פתק שכתב פאדוק, מפקד המשטרה לא חשף מה נכתב במכתב.

אתמול נחקרה מרילו דנלי, אזרחית הפיליפינים שהייתה בת זוגו של פאדוק, היא טענה בחקירתה שלא ידעה דבר, מפקד המשטרה אמר כי נראה שפאדוק הרוצח "ניהל חיים סודיים" ואגר כמות גדולה של רובים מסוגים שונים.

הוא עשה הכל כדי לראות איך יוכל להימלט, "אמר לומבארדו, אך שוב סירב לפרט פרטים מעבר לכך.

"מה שהניע את פאדוק להרוג עשרות אנשים והאם הוא התכוון לרצוח במקום נוסף, נשאר כרגע בגדר תעלומה" אמר מפקד המשטרה.

אחד מחוקרי המשטרה אמר ל-CNN כי חומר הנפץ במכונית של פאדוק יכול להצביע על תוכניות שלו לפוצץ מכונית תופת.
הטבח בווגאס סטיבן פאדוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד