י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

במהלך החג: תינוק לא קם משנתו; פעוט טבע בבריכה ומצבו קשה

במהלך החג אירעו שני מקרים קשים בקרב משפחות חרדיות באזור ירושלים • זוג הורים תושבי ביתר עילית גילו כי בנם שנולד לפני כחודשיים אינו נושם. בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו • במקרה אחר, פעוט כבן שנתיים טבע בבריכה ומצבו קשה

הבריכה בה טבע הפעוט. צילום: נחמן רביבו
הבריכה בה טבע הפעוט. צילום: נחמן רביבו



במהלך החג אירעו שני מקרים קשים בקרב משפחות חרדיות באזור ירושלים. במהלך ליל החג מעט לאחר השעה 3:00, זוג הורים צעירים תושבי ביתר עילית גילו כי בנם שנולד לפני כחודשיים אינו נושם.

הבריכה בה טבע הפעוט. צילום: נחמן רביבו

מתנדבי איחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה. "הפעוט היה ללא דופק וללא נשימה לאחר שלדברי בני המשפחה לא התעורר משנתו" סיפר יהודה פייג חובש רפואת חירום של איחוד הצלה המתגורר ברחוב סמוך. "ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות בניסיון להציל את חייו ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו".

במקרה טראגי אחר, בו למרבה הנס הפעוט נותר בחיים וזקוק לחסדי שמים ותפילות, טבע פעוט כבן שנתיים בבריכה.

בשעות הצהרים של החג פעוט כבן שנתיים שיחק בבריכת דגי נוי בחצר בית בסמוך לסוכה, טבע ואיבד את הכרתו בגבעה הצרפתית בירושלים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה מתקדמות בפעוט ולאחר מאמצים רבים חזר הדופק וזה פונה לבית החולים שערי צדק בעיר. "לאחר שנכנסנו אותו לאמבולנס מד"א הפעוט החל לבכות - ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים כשהוא במצב קשה ויציב" סיפר נחמן רביבו ל'בחדרי חרדים' בצאת החג.

עם צאת החג, רוקנו את המים מהבריכה בה בה טבע הפעוט. ל'בחדרי חרדים' נמסר כי מדובר במשפחה חרדית מחו"ל המתגוררת בארץ.
בריכה טביעה פעוט מוות עריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד