י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

איוונקה וג'ארד צעדו עם אתרוגי כפר חב"ד לבית כנסת

מחזה בלתי שגרתי עבור כלי התקשורת הזרים בארה"ב. ה'דיילי מייל' הבריטי מציג גלריית תמונות בלעדיות מהזוג קושנר - בתו וחתנו של טראמפ, צועדים רגלית עם ארבעת המינים ובלבוש צנוע לבית הכנסת בבוקרו של חג ראשון

קושנר עם ארבעת המינים והקורקינט ביד. צילום מסך מ'הדיילי מייל'
קושנר עם ארבעת המינים והקורקינט ביד. צילום מסך מ'הדיילי מייל'



איוונקה וג'ארד צעדו עם אתרוגי כפר חב"ד לבית כנסת. ה'דיילי מייל' הבריטי עם תמונות בלעדיות של הזוג קושנר צועדים בחג הראשון של סוכות לבית כנסת.

כך מתאר הדיילי מייל את הזוג המפורסם:

"איוונקה, בת 35, וג'ארד, בן 36, צעדו מביתם דרך שכונת קאלורמה היוקרתית שלהם בדרכם לבית הכנסת הקרוב של חב"ד להתפלל בחג סוכות".

"איוונקה טראמפ נראתה צנועה מאד בשמלה שחורה ארוכת-שרוולים כדי לכסות את זרועותיה" כך מתאר האתר לגולשיו הלא יהודיים, ומוסיף "שהיא חבשה כובע קטיפה ירוק כדי לכסות את שער ראשה".

הזוג בליווי של אנשי השירות החשאי צעד יחד עם שלושת ילדיהם אראבלה, יוסף, ותאודור נצפו צועדים לצידם כשהם רוכבים על קורקינט כשלראשם קסדות בטיחות, אי אפשר היה להתעלם מהכיתוב שעל קופסת האתרוג שהחזיק האבא ג'רארד "אתרוגי כפר חב"ד", הילדים של הזוג נראו חגיגיים מאד.

במהלך הצעדה לבית הכנסת הילד הקטן, תיאודור, שקרוב לגיל שנתיים, התעייף מלנוע בקורקינט, והעדיף לסיים בצעדה יחד עם אביו ואמו, אבא שלו לקח את הקורקינט והחזיק אותו יחד עם ארבעת המינים.























איוונקה טראמפ גארד קושנר ארבעה מינים סוכות דיילי מייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד