ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

לאחר 18 שנה: ראש הישיבה לא מסר את השיעור המסורתי

לראשונה מזה ח"י שנים, ראש הישיבה לא מסר את שיעורו המסורתי ב'נחלת משה'. השיעור סוחף אליו המונים, בהם ראשי ישיבה ומאות אברכים

ראש הישבה הגר"ח פיינשטיין
ראש הישבה הגר"ח פיינשטיין



לאחר ח"י שנים לא מסר ראש הישיבה את השיעור המסורתי.

במסורת הנהוגה מזה ח"י שנים, מידי חג בחג - בפסח ובסוכות, ביום טוב הראשון אחר הצהריים מתקיים מעמד מיוחד, בו מוסר הגאון רבי חיים פיינשטיין ראש ישיבת 'עטרת שלמה', שיעור מיוחד בהיכל בית הכנסת "נחלת משה" ברחוב הרב מלצר בבני ברק בהשתתפות מאות מתושבי העיר.

השיעור הוא משא מחשבתי עמוק בגודל ורוממות ימי החג ומצוותיו, כאשר מאות רבות של אברכים ובני תורה מסלתה ושמנה של עולם התורה בהם מרביצי תורה רבים כמו הגרב"ד דיסקין ראש ישיבת ארחות תורה, הגרי"פ גולדווסר משגיח ישיבת אור ישראל, הגר"י דומב משגיח ישיבת בית מאיר, הגר"מ אדלשטיין רבה של נאות יוסף, הגר"י לנדו מראשי ישיבת תושיה בתפרח ועוד באים לשתות בצמא את דבריו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השנה עקב אבלו של ראש הישיבה עם פטירת אחותו ע"ה שנפטרה בערב החג לאחר מחלה ממשוכת נבצר מראש הישיבה למסור את השיעור המסורתי לראשונה מזה ח"י שנים.

יצויין, כי למרות האבל קבלת הקהל בביתו של ראש הישיבה בשכונת רמת אהרון מתקיימת כסדרה, ותלמידיו הרבים פוקדים את ביתו להקבלת פני רבם בחג.
הרב חיים פיינשטיין שיעור מסורתי אבל סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד