י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

אצל הרב גרוסמן: חלאקה לבן החברה של שרה נתניהו

אשת העסקים ניקול ראידמן, המקורבת לשרה נתניהו, ובעלה איש העסקים מיכאל צ'רנוי, חגגו ביום שישי האחרון 'חלאקה' לבנם ריצ'ארד ישראל, בסוכת רבה של מגדל העמק, הרב יצחק דוד גרוסמן

אצל הרב גרוסמן: חלאקה לבן החברה של שרה נתניהו

 


אשת העסקים ניקול ראידמן ובעלה איש העסקים מיכאל צ'רנוי, חגגו ביום שישי האחרון 'חלאקה' לבנם ריצ'ארד ישראל, בסוכת רבה של מגדל העמק, הרב יצחק דוד גרוסמן.

ראידמן נחשבת למקורבת מאוד לאשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. היא יוצאת להגנתה לעיתים קרובות בראיונות לכלי התקשורת. לאחרונה הציגה את מצבו הירוד של מעון ראש הממשלה.

הרב גרוסמן גזר לילד שערות כנהוג, ולאחר מכן, קבוצת אברכים שהגיעו לסוכת הרב פצחו בשירה וריקודים. הרב גרוסמן גם היה סנדק בברית של הילד, לפני שלוש שנים. 

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי ראידמן ובעלה מגיעים לעיתים רבות להתברך ולהתייעץ עם הרב גרוסמן. כמו כן בחודשים הקרובים, כמה אנשי עסקים מתכננים לערוך ערב הוקרה לרב גרוסמן, לכבוד יום הולדתו ה-70.



ראידמן כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "היום התאריך העברי של ריצ'י, הוא בן 3! והיום הוא לראשונה גזר את שערו! תודה רבה לרב גרוסמן ממגדל העמק שגם עשה לריצי את הברית מילה וגם חלקה! מזל טוב חיים שלי!".

הרב גרוסמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד