כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

התפתחות דרמטית בחקירת רצח שמרלינג הי"ד: מסתמן שהרקע לאומני

במהלך השבת, חלה התפתחות דרמטית בחקירת הרצח של ראובן שמרלינג הי"ד, תושב אלקנה שגופתו התגלתה במחסן שבבעלותו באזור התעשיה בכפר קאסם. התחזק החשד שהרצח נעשה על רקע לאומני. על פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום

התפתחות דרמטית בחקירת רצח שמרלינג הי"ד: מסתמן שהרקע לאומני



התפתחות דרמטית בחקירת רצח ראובן שמרלינג הי"ד, וההערכה עתה היא שהרקע לרצח הוא לאומני.

במהלך השבת חלה התפתחות בחקירה ונכון לעכשיו מתחזק החשד שהרצח בכפר קאסם היה פיגוע על רקע לאומני. על פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום.

למעשה משפחתו של שמרלינג, וכך גם ראשי היישוב אלקנה בה התגורר, היו בטוחים מיד לאחר הרצח כי מדובר בפיגוע.

גופתו של שמרלינג, בן 70 מאלקנה, נמצאה ביום רביעי במחסן של פחמים מיובאים באזור התעשייה של כפר קאסם ששייך למשפחתו, כשעל גופתו סימני אלימות קשים.

כאלפיים איש השתתפו ביום שישי, במסע הלוויתו של ראובן שמרלינג הי"ד. הלוויתו התקיימה בבית העלמין באלקנה.

שמרלינג היה אמור לחגוג עם משפחתו - ארבעת ילדיו ו-19 נכדיו - את יום הולדתו ה-70. משפחתו וחבריו הגיעו להלוויה כשהם לבושים בחולצות יום ההולדת 70, שהוכנו למסיבה שתוכננה למענו, אך לאחר הרצח המזעזע הוחלפה המסיבה להלוויה.

‏שי, בנו של ראובן שמרלינג, ספד לאביו: "כולנו יודעים איזה איש חסד היית. כמה תמים היית בחיים שלך. האמנת לכל אדם"‎

‏עידית, בתו של ראובן שמרלינג הי"ד, ספדה לו בכאב: "אבא אהוב שלנו, הכול היה מוכן ליום ההולדת שלך. הכנו שיר, הדפסנו חולצות, הכנו מצגת ומשחק לכול המשפחה - רק חתן השמחה לא הגיע. לא הספקנו להיפרד אבא. לא אמרנו לך כל כך הרבה דברים חשובים שרצינו להגיד לך. עכשיו זו ההזדמנות האחרונה שלנו להיגד אותם: תודה אבא. תודה על מאור הפנים, על החיוך הקורן, על אהבה אמיתית לאמא ולנו, על שמחת החיים, זמירות השבת, התפילות והעזרה הרבה".

גם ח"כ סלומינסקי, תושב אלקנה, ספד בבכי: "היית איש אדיר, אציל, בעל ערכים ואידיאליסט, שלבו רחב בפתחו של עולם. טוב לב, גדוש בחסד ונתינה. מי לא אהב אותו? בקולו הנפלא ובניגוניו שמגיעים מגן עדן, הצליח להרים את הקהילה. צריך שעות על גבי שעות כדי לספר על אפס קצהו של האיש הנפלא הזה. מה נעשה שזה חול המועד ונאסר עלינו להספיד אותו הספד מלא".
שמרלינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד