ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

סוכת שלום: השר אריה דרעי בביקור גומלין אצל הרב יעקב כהן

השר אריה דרעי השתתף בשמחת בית השואבה בישיבת 'נזר התלמוד' בביתר עילית, על רקע המתיחות בינו לבין ראש הישיבה, הרב יעקב כהן, בנו של נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן. האחרון ביקר ביום שישי בסוכתו של דרעי

אריה דרעי אצל הרב כהן. צילום: אלי דויטש
אריה דרעי אצל הרב כהן. צילום: אלי דויטש



סוכת שלום: על רקע המתיחות השוררת בחודשים האחרונים, בין יו"ר ש"ס לבנו של נשיא מועצת החכמים, ביקר דרעי הערב (מוצ"ש), אצל האחרון.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, השתתף הערב בשמחת בית השואבה שהתקיימה אצל הרב יעקב כהן ראש ישיבת 'נזר התלמוד' בביתר עילית, ובנו של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן. 

מדובר בביקור גומלין שעורך אריה דרעי, לאחר שביום שישי האחרון הגיע הרב יעקב כהן להתפלל תפילת שחרית של חול המועד בסוכתו של יו"ר ש"ס. 

אין זה סוד כי בחודשים האחרונים נפער קרע בין דרעי לרב יעקב כהן, מי שהביא לחזרתו של דרעי לש"ס. 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' על פי מקורות המקורבים לשניים, הכעס ביניהם היה גדול והשניים לא החליפו מילה האחד עם השני.

כעת נראה, כי לאחר ביקורו של דרעי בערב יום כיפור אצל חכם שלום כהן, הופשר המתח ביניהם וביקורים הדדיים החלו להתקיים ביניהם.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ב'ישראל היום' פורסמה כתבה נרחבת בנושא ובתגובה הרב יעקב כהן הבהיר כי אכן יש לו ביקורת על דרעי, אך ציין כי מדובר "בביקורת חברית. אנחנו ידידים טובים. אני אדם מאוד ישיר ואני אומר את הדברים בפנים. אם יש לי ביקורת, אני אומר אותה ואני לא חושש. הניסיון להציג את הדברים אחרת נועדו לזרוע מהומה. יש ביחסים בינינו עליות ומורדות אבל אני מדבר איתו ואומר לו כל מה שאני חושב".

צילומים: אלי דויטש








שס אריה דרעי הרב יעקב כהן סוכת שלום ביתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד