י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

8 על 1 • בליל שבת: בן 12 הוכה על ידי קבוצת נערים בחזרתו מבית הכנסת

מקרה מטריד אירע בליל השבת האחרונה, כאשר בן 12 שצעד לביתו לאחר תפילת ליל שבת, הותקף על ידי קבוצת נערים שחורים • השוטרים שהיו בקרבת מקום התנערו ולא הסכימו לסייע בלכידתם • האב: "תודה לקל שבני לקח כמה קורסים להגנה עצמית וידע להגן על ראשו ולכסות אותו"

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



ילד חרדי בן 12 הותקף באכזריות על ידי קבוצת בני נוער אפרו-אמריקאים, ברחוב פארקוויי בשכונת קראון הייטס שבברוקלין. בני משפחתו כעסו על אוזלת ידה של המשטרה. כך מדווח האתר "קראון הייטס אינפו".

הילד בן 12 הותקף באלימות תוך כדי הליכה לביתו בליל שבת האחרונה, לאורך רחוב אסטרל פארקוויי, שנמצא מעבר לרחוב בו ממוקם בנין 770 המפורסם של חב"ד. עשרות אנשים שהו בחוץ בזמן התקיפה שאירעה לפתע על ידי קבוצה של 7 או 8 צעירים שחורים.

אביו של הילד סיפר, כי בנו צעד הביתה בין תפילות מנחה למעריב - בסביבות השעה שבע בערב, כאשר הבחין בקבוצה גדולה של צעירים הולכת מאחוריו בחשאי. הבן שלי אמר שהוא הבין שמשהו עומד לקרות, וכשהוא חשב מה עליו לעשות, הם קפצו עליו פתאום כשאחד מהם מכה אותו מכות נמרצות שהפילו אותו על הרצפה, בעוד אחר מכה אותו בראשו".

"תודה לקל שבני לקח כמה קורסים להגנה עצמית וידע להגן על ראשו ולכסות אותו", אמר האב, והוסיף "כי סביר להניח שהנחת היד על הראש מנעה פציעה חמורה".

מיד לאחר מכן אחד מחברי הקבוצה הושיט את ידו לילד ואמר לו "קום ילד" והסתלק.

כאשר הגיע הילד לביתו וסיפר לאמו את אשר אירע, הם פנו לעבר שוטרים שהיו במקום וניסו לדווח על הפגיעה בילד, השוטרים השיבו כי הם לא יכולים לסייע להם היות והתקיפה התרחשה בשטח שאינו בשיפוטם. עוד הגיבו השוטרים ואמרו, כי זה לא היה ממש תקיפה מאחר והילד לא נפצע קשה, ולכן עליהם להתקשר למוקד 911 של המשטרה.

הם לא ויתרו והגיעו לשדרת ברוקלין ושם התחננו בתחנת המשטרה לעזרה, השוטרים התרצו והודיעו כי שוטרים יגיעו לביתם בקרוב.

לאחר למעלה משעה הגיעו השוטרים מהאיזור ודיברו עם הילד ומילאו דו"ח.

"מה שמטריד, שזה קרה בפארקוויי, כששוטרים נמצאים באזור ותנועה רבה של אנשים ברחוב, וכל זה לא הרתיע את הנערים הללו", סיכם אבי הילד בכאב.
תקיפה אפרו אמריקאים מכות אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד