י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

תעלומה בעולם המוזיקה: לאן נעלם יוסי ברגר

הוא אחד מהזמרים הכי המוכרים באולמות האירועים, אך בחודשים האחרונים היה נראה כאילו האדמה בלעה אותו • חתנים וכלות שסגרו אותו לאירועים נאלצו למצוא לעצמם מחליף, אך כעת תמה הסאגה שהסעירה רבים • אז להיכן נעלם הזמר הפופולארי יוסי ברגר

הזמר יוסי ברגר. צילום: ארכיון
הזמר יוסי ברגר. צילום: ארכיון



בימים האחרונים מגיעה לקיצה פרשייה שהסעירה רבים, בהם חתנים וכלות שסגרו אירועים עם זמר החתונות יוסי ברגר ונאלצו למצוא לעצמם מחליף. לאחר מאמצים מרובים של רבנים עסקנים ואישי ציבור, זמר החתונות הכי מוכר ואנרגטי חוזר לבמה.

לקראת אירועי חודשי אב ואלול קיבלו חתנים ומשפחות רבות טלפונים מההפקה של ברגר שהודיעה להם כי לצערם הזמר שהם הזמינו לא יוכל להופיע בחתונתם, בהפקה הציעו זמרי תחליף יקרים כשאת ההפרש שילמה חברת ההפקה של ברגר. למותר לציין שהדבר הפך לשיחת היום בהיכלי הישיבות, כשמגוון השמועות והגרסאות על היעלמותו המסתורית אף עלו במניינם על מספר האירועים בהם נאלץ ברגר להחסיר.

ברגר נעלם מהנוף לקראת סוף חודש תמוז לאחר שמספר צ'קים פתוחים שלו 'התגלגלו' במרמה לידי אינשי דלא מעלי, שבדרך זו ניסו להפיל עליו חובות של מאות אלפי שקלים. אנשים אלו רדפו אותו עד כדי חשש לחייו, רבנים ועסקנים שהוכנסו לסוד העניינים הורו לברגר להיעלם מהרדאר לתקופה, עד אשר יסתדרו העניינים והסכנה תחלוף.

בימים האחרונים נודע ל'בחדרי חרדים' כי הזמר המוכר והאהוד חזר, ואף יופיע במספר אירועים גדולים במהלך החג ולאחריו, זאת לאחר שמספר עסקנים בכירים בסיוע אנשי חוק הצליחו לסדר את העניין ולהחזיר לידיהם את הצ'קים שנלקחו ממנו בגניבת דעת.

עסקנים שטיפלו בעניין מספרים לנו שראו סייעתא דשמיא גדולה ולא מצויה בטיפול במקרה, ושאין ספק שזה בזכות החסדים שברגר עושה כאשר הוא רץ תמיד בשמחה לשמח חולים ונזקקים. כמו"כ הם מבקשים להזהיר שוב לא לתת אף פעם צ'קים פתוחים אפילו לאנשים שומרי תו"מ. חבריו של ברגר משוק המוזיקה מתכוננים לערוך לו סעודת הודיה גדולה בימים הקרובים.
הזמר הנעלם יוסי ברגר הופעות חתונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד