כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

12 שעות לאחר הקבורה: הנכדה נקראה על שם הסבתא

אמש נטמנה למנוחת עולם האישה החשובה מרת אביגיל פינשטיין ע"ה, בתו של הגאון רבי יחיאל מיכל פיינשטיין זצ"ל ראש ישיבת 'בית יהודה' • ביום שישי האחרון נולדה בת לבתה בשעטו"מ. והבוקר - פחות מ-12 שעות לאחר קבורת הסבתא ע"ה - קרא אבי הבת הרב משה מאיר סגל את שמה של התינוקת "אביגיל"

12 שעות לאחר הקבורה: הנכדה נקראה על שם הסבתא
מנדי הכטמן פלאש 90



אמש (ג' דחול המועד סוכות) נטמנה למנוחת עולם האישה החשובה מרת אביגיל פינשטיין ע"ה, בתו של הגאון רבי יחיאל מיכל פיינשטיין זצ"ל ראש ישיבת 'בית יהודה' לאחר שחלתה לפני שנתיים במחלה הקשה ל"ע ונפטרה בבית החולים בארה"ב בערב חג ראשון של סוכות.

בשל החג שהתפרס על יומיים והשבת שמיד אחריו, רק אתמול הובאה לקבורה בהר המנוחות בירושלים בסמוך לקברי הוריה הגרי"מ פיינשטיין זצ"ל ורעייתו הרבנית ליפשא ע"ה בתו של מרן הרב מבריסק זצ"ל.

ביום שישי האחרון נולדה בת לבתה בשעטו"מ. והבוקר קרא אבי הבת הרב משה מאיר סגל את שמה של התינוקת "אביגיל בת חיה לאה" וזאת פחות מ-12 שעות לאחר קבורת הסבתא ע"ה.

מיד לאחר החג במוצאי שמחת תורה ישבו אחיה הרבנים הגאונים רבי חיים ראש ישיבת 'עטרת שלמה' ורבי דוד פינשטיין שליט"א שבעה על אחותם ע"ה. יחד עם אחיותיהם ובנותיה של הרבנית אביגיל פיינשטיין ע"ה.

(הקלטה ממעמד קריאת השם)
אביגיל פינשטיין הלוויה קריאת שם קבורה הרב מבריסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד