ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

נתניהו תוקף את 'ידיעות' ויעלון: "משעשע לראות"

רה"מ נתניהו תוקף הערב את 'ידיעות אחרונות' ואת שר הבטחון לשעבר בוגי יעלון: "משעשע לראות כיצד עורכי ״ידיעות אחרונות״ חזרו לסורם • על יעלון: "זהו אותו בוגי שאמר שבוע לפני שנאלץ לוותר על תיק הביטחון בנסיבות פוליטיות, שיש לנו ראש ממשלה מצויין"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



תחת הכותרת "עוד פייק ניוז של ידיעות אחרונות", תקף הערב (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו בדף הפייסבוק שלו, את עיתון 'ידיעות אחרונות', ואת שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון, על רקע פרסומים אחרונים המקשרים אותו לכאורה לעסקת הצוללות.

בראשית דבריו כתב ראש הממשלה: "משעשע לראות כיצד עורכי ״ידיעות אחרונות״ חזרו לסורם. בערב חג סוכות הם מיחזרו כתבת שער על רעייתי שרה, שכל הכותרות המכפישות בה יתבררו כמופרכות לחלוטין בשימוע".

לדבריו, "בערב שמחת תורה הם מיחזרו כתבת שער נגדי עם טענות של בוגי יעלון שכבר הופרכו על ידי פרקליט המדינה (שאמר שוב לפני ימים אחדים שרה"מ אינו קשור בשום צורה לפרשת כלי השיט ואינו חשוד בדבר). בין לבין הם מיחזרו כתבת רכילות מכפישה על בני יאיר. זה רק אני, או שגם אתם מזהים פה קמפיין?".

נתניהו המשיך לתקוף: "הציבור לא מתרשם מהקמפיין האגרסיבי של 'ידיעות' שנשען על סיגרים וחמגשיות. לכן ״ידיעות״ מנסים בכל דרך לקשור אותי בכח לחקירות שאין לי כל קשר אליהן. הם יודעים שבסוף לא ישאר כלום, חוץ מכמה עשרות חברי הכנסת שנשלחו מטעמם כדי להצביע בעד סגירת 'ישראל היום'".

לסיום תקף כאמור את יעלון: "אגב, אם הם באמת היו בודקים את העובדות, הם היו מגלים שביטול המכרז עליו מדבר יעלון נעשה על פי בקשה בכתב של... משרד הביטחון בראשות בוגי יעלון! זהו אותו בוגי שאמר שבוע לפני שנאלץ לוותר על תיק הביטחון בנסיבות פוליטיות, שיש לנו ראש ממשלה מצויין".

לבסוף כתב: "מעניין איזה ״תחקיר״ ימציאו ב״ידיעות״ לגיליון חנוכה. שתפו את הפוסט הזה כדי לחשוף את תרגיל הפייק ניוז של 'ידיעות'".
בנימין נתניהו בוגי יעלון ידיעות אחרונות פייק ניוז פרשת הצוללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד