ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

נתניהו במתקפה חריפה על המשטרה: "ההדלפות הפכו לצונאמי"

הערב פורסם בערוץ 2 כי בשבועיים הקרובים נתניהו יוזמן לחקירה נוספת בפרשות 1000 ו- 2000. כמו"כ פורסם כי בהמשך הוא אף יוזמן לעדות בפרשת 3000 • נתניהו תקף בתגובה: "מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



החבל מתהדק סביב צווארו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הערב פורסם בערוץ 2 כי בשבועיים הקרובים נתניהו יוזמן לחקירה נוספת בפרשות 1000 ו- 2000. כמו"כ פורסם כי בהמשך הוא אף יוזמן לעדות בפרשת 3000.

בעקבות הפרסום בערוץ 2 נתניהו תקף את משטרת ישראל בחריפות, על ההדלפות לתקשורת. "כשהמפכ"ל אלשיך נכנס לתפקידו, הוא קיבל שתי החלטות חשובות: שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה", כתב רה"מ בפייסבוק.

לטענתו, "מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה".

לסיום כתב כי "הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו. כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום".
בנימין נתניהו חקירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד