י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ביבי מעצבן את ש"ס וחוטף תגובה חריפה

ראש הרשות לשיקום האסיר וחה"כ לשעבר אריה ביבי, הצליח להכעיס את ח"כי ש"ס, כשהתייחס לשיקומו מהכלא של יו"ר ש"ס: "דרעי הוא דוגמא לשיקום לא מוצלח" • ח"כ מלכיאלי הגיב בחריפות: "בכוונתי לפנות מחר לגורמים הממונים על אריה ביבי, ולדרוש את פיטוריו"

דרעי. צילום: פלאש 90
דרעי. צילום: פלאש 90



הח"כ לשעבר וראש הרשות לשיקום האסיר בהווה אריה ביבי הצליח להכעיס את ח"כי ש"ס, בדבריו שאירוע שבתרבות בבאר שבע הוא התייחס לשיקומו מהכלא של יו"ר ש"ס אריה דרעי, לדבריו של ביבי, "דרעי הוא דוגמא לשיקום לא מוצלח".

לדבריו של ביבי, למעלה מחמישים אחוזים מכלל האסירים המשוחררים - חוזרים לכלא.

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס לא אהב את הדברים והגיב בחריפות, לדבריו, "חבר הכנסת לשעבר אריה ביבי שכח את חבריו למפלגת קדימה שישבו מאחורי סורג ובריח, ומתחיל להטיף מוסר".

מלכיאלי הוסיף כי "בכוונתי לפנות מחר לגורמים הממונים על אריה ביבי, שר הרווחה חיים כץ ומנכ"ל המשרד אביגדור קפלן, ולדרוש את פיטוריו. חמור ביותר שעובד ציבור מתבטא באופן כמו חמור על שר נבחר ציבור בכדי לזכות בכותרות בתקשורת".

עוד הוסיף כי "דבריו החמורים של אריה ביבי על יו"ר ש"ס, שר הפנים הרב אריה דרעי, הם ניסיון פסול להתערב בחקירת משטרה, התערבות חמורה ומקוממת עד כדי זיהום החקירה ולכן הוא צריך להיות מודח מתפקידו מיידית".

לסיום אמר ח"כ מלכיאלי כי "מנציב משטרה לשעבר מצופה להכיר ולכבד את חזקת החפות של כל אזרח. מצופה לתת למשטרה לעשות את עבודתה ולא לנסות לקבוע עבודות דרך התקשורת. לשר דרעי יש את חזקת החפות כמו לכל אזרח. חקירתו עדיין מתנהלת, ובעז"ה יצא ממנה בקרוב חף וזכאי מכל רבב של אשמה".

בעקבות הביקורת מסרה הרשות לשיקום האסיר: "במהלך אירוע שבתרבות בבאר-שבע הציג מנכ"ל הרשות לשיקום האסיר את פעילותה העניפה של הרשות על כל המורכבות והאתגרים הניצבים מולה.
מנכ"ל הרשות, נשאל מספר פעמים במהלך הראיון אודות שיקומם של 'סלב', אך סירב בתוקף להתייחס באופן פרטני משום מטעמי צנעת הפרט ושמירת סודיות כמתחייב.

"מנכ"ל הרשות שלח התנצלות על הכותרות שיוחסו לו, והסביר, כי כאשר נשאל לחוות דעתו אודות הליך שיקומו של השר אריה דרעי כאסיר, כוונת דבריו היתה שהוא איננו דוגמה להצלחה בשיקום , משום שלא עבר כלל שיקום במסגרת הרשות לשיקום האסיר.

"חשוב לציין כי תגובת המנכ"ל נתנה מבלי להתייחס לכלל נושא החקירות המתנהלות כנגד השר אריה דרעי וע"כ כל נסיון לקשר בין הדברים יהווה סילוף העובדות", נמסר.
אריה דרעי אריה ביבי אסיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד