י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הוואטסאפ החדש לעסקים - זה מה שידוע עד כה

השירות החדש יהיה נפרד לחלוטין מהאפליקציה הרגילה, והמשתמשים יוכלו להפריד בקלות בין העבודה לחיים האישיים

  • כ"ד תשרי התשע"ח
WhatsApp Business
WhatsApp Business



וואטסאפ עובדת על אפליקציה המיועדת לעסקים בימים אלה, ופרטים אודותיה הודלפו ופורסמו בתקשורת, בין השאר ב"אינדיפנדנט" הבריטי ובאתר אנדרואיד פוליס. ההפתעה הראשונה היא שהשירות החדש שוואטסאפ בונה יהיה נפרד לחלוטין מהגרסה הרגילה של האפליקציה. בעלי עסקים קטנים שנרשמו לשירות יוכלו להשתמש בו, ובמקביל באפליקציה הרגילה, באותו המכשיר. המטרה היא להקל על המשתמשים להפריד בין העבודה לחיים האישיים, ובכך לעזור להם להיות מאורגנים יותר ולהימנע ממתח מיותר.

דבר נוסף שהמשתמשים יוכלו לעשות הוא להתחבר לוואטסאפ העסקי באמצעות המספר הנייח של החברה שלהם, ובכך להימנע ממסירת מספר הטלפון האישי שלהם לעשרות ואף מאות אנשים זרים, שהם לקוחות החברה. להדגשת ההבדלים בין שתי האפליקציות, וואטסאפ שינתה מעט את הלוגו שלה בגרסה העסקית.

האפליקציה לעסקים תכלול שני פיצ'רים חדשים: סטטיסטיקה, וניהול עסקי. הסטטיסטיקה תוכל להראות את מספר ההודעות שיצאו, נשלחו ונקראו. בעתיד יתווספו לסטטיסטיקה כלים נוספים.

הניהול העסקי מאפשר למשתמשים לעשות התאמה אישית של הפרופיל, ולקבוע הודעות אוטומטיות שיקבלו לקוחות שמנסים ליצור קשר עם העסק. כרגע יש גרסת בטא של האפליקציה שזמינה לקבוצה של נסיינים, וכשתהיה מוכנה אפשר יהיה להזמין אותה מהחברה, וגם לקבל עדכונים מחברות שונות באמצעות וואטסאפ, למשל אישור טיסה וזמני טיסה מעודכנים.
וואטסאפ לעסקים אינדיפנדנט מסרים מידיים וואטסאפ למספר נייח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד