י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בטבריה זועמים: שלטי פרסום הושחתו - "לא ניתן להפוך את טבריה לבית שמש" • צפו

זעם בטבריה בעקבות השחתת שלטי פרסום של תוכנית ריאליטי, בהם נראו שתי נשים מפורסמות • המשטרה חוקרת והעירייה קראה להגביר סיורים • "החרדים הליטאים של טבריה החליטו להפחיד בעיר את כולם ביום שישי השחור ה-13 לאוקטובר!"

מתוך דף הפייסבוק של רון קובי
מתוך דף הפייסבוק של רון קובי

 


בסוף השבוע האחרון, השחיתו אלמונים שלטי פרסום בעיר טבריה שהוצבו בחוצות העיר ומודיעות על תוכנית הריאליטי 'אקס פקטור' שתשוב בקרוב למסך 'רשת 13', בשלטים נראים תמונות השופטים בהם שתי נשים - האחת שופטת והשנייה מגישת התוכנית - כשהן מחוקות באמצעות ספריי בצבע שחור. בעוד שתמונותיהם של הגברים מצוות התוכנית, הושארו ולא הושחתו כלל.


בעקבות כך, הוגשה תלונה במשטרת טבריה על השחתת שלטי חוצות בעיר באמצעות מחיקה של נשים המופיעות בשלט.

"שוטרי משטרת ישראל חוקרים את נסיבות הארוע וסורקים אחר שלטים שהושחתו בעיר", נמסר מהמשטרה.

פעילים אנטי חרדיים בטבריה טוענים, כי מי שעומד מאחורי השחתת השלטים, אלו חרדים קיצוניים. "לא צריך להיות טיפשים בשביל להבין שחרדים קיצוניים הם אלו שהשחיתו את השלטים, לא ניתן לחרדים להפוך את טבריה לבית שמש", אומרים הפעילים.

הפעיל החילוני רון קובי שמתכוון לרוץ למועצת העיר, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "החרדים הליטאים של טבריה החליטו להפחיד בעיר את כולם ביום שישי השחור ה-13 לאוקטובר! פרסומת חומות ענקית של אקס פקטור מהטלוויזיה הושחתה ונמחקו ממנה הפנים של בר רפאלי ושל שירי מיימון. חייבים לעצור את זה לפני שנהפוך לבית שמש! טבריה אומרת לא לחרדים מבני ברק, ירושלים ובית שמש".

מעיריית טבריה נמסר בתגובה: "עיריית טבריה רואה בחומרה רבה את תופעת הוואנדליזם שהתרחשה על גבי שלט החוצות המסחרי ומגנה אותה בכל תוקף. ראש העיר, יוסי בן דוד, הנחה את השיטור העירוני המשולב, סיירת ההורים העירונית והמוקד העירוני להגביר את העירנות, הן ע"י ביצוע סיורים מוגברים בשטח והן ע"י השימוש במצלמות המוקד הפזורות ברחבי העיר. כמו כן, שוחח ראש העיר בנושא עם מפקד תחנת המשטרה בטבריה, בתקווה לאתר את מבצעי הוואנדליזם ולהעמידם לדין".

 

השלטים שהושחתו. מתוך דף הפייסבוק של רון קובי








שלטי פרסום השחתה משטרת טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד