י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המזל שלכם מסביר: שגרה, טוב או רע? בחנו את עצמכם

מי הם הראשונים שישמחו לקדם את פניה של השגרה בזר פרחים? למי ממש קשה הבוקר עם חזרתה של השגרה? האסטרולוגית בת שבע דרגן לפקיבקר עשתה סקירת מזלות ומאבחנת: זו הסיבה ששמח או עצוב לכם הבוקר

pixabay
pixabay



החל מאתמול, ולמעשה עוד קצת לפני, זה הופך להיות הנושא הפופולארי ביותר. למעשה, הפיד שלי בפייסבוק עמוס בפוסטים על חזרה לשגרה.

כפי שזה נראה מכאן, האוכלוסייה מתחלקת בערך לשני חלקים שווים: אלו שצוהלים ושמחים על כך שהסתיימו החגים וחוזרים לשגרה, ואלו שמייללים ורוטנים על כך שהנה חוזרים לעניינים.

אז איך באסטרולוגיה אפשר לחזות האם מבחינתנו שגרה היא טוב או רע?

הראשונים שישמחו לקדם את פניה של השגרה בזר פרחים, הם אנשים הנמנים על מזלות המשויכים ליסוד האדמה: שור, בתולה וגדי. מדובר באנשי עבודה, פרקטיים, אנשים של תהליכים ארוכים וצורך בביטחון שמגיע משגרה וודאות. הם מרגישים חיים כשהם עובדים, יעילים ומועילים.

אחריהם מגיעים אנשי יסוד המים: סרטן ועקרב. את הדגים השמטתי בכוונה, כי על אף שהם זקוקים לביטחון שבוודאות, וגם הם, כמו הסרטנים והעקרבים מפחדים משינויים והפתעות, בסופו של דבר, יותר מכול דבר אחר הם מעדיפים לשכב על הגב, לצוף וליהנות מהחיים. ומה לעשות, השגרה פחות מספקת להם את זה.

למי שממש קשה הבוקר אלו הם בני המזלות טלה, אריה וקשת ששייכים ליסוד האש. אלו נולדו כדי ליהנות מהחיים, להתרגש, לחוות, הם מתים על הפתעות, שינויים ובכלל זקוקים לאקשן. יותר מכולם אלו בני מזל קשת, ששונאים מחויבות, שגרה ועול, מכול סוג שהוא.

מזלות האוויר: תאומים, מאזניים ודלי, יושבים על הגדר. תלוי מאוד מה יש להם עוד במפה, כדי שנוכל לדעת מה מצב הרוח שלהם היום.

וכמובן, כמו תמיד, תזכרו שהמזל בו נולדנו הוא לא היחיד שמשפיע על האישיות וההתנהגות שלנו, צריך לראות את המפה כולה כדי להבין את האישיות הייחודית והמיוחדת רק לנו.

אז מה המזל שלך? ואיך מצב הרוח שלך הבוקר?

קישורים:
חפשו את בת שבע בפייסבוק
שגרה אסטרולוגיה מזלות אש מזלות מים בת שבע דרגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד