כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

סערה בכוס חלב • החרם עובר למעדנים וגבינות

מארגני חרם הקוטג' מרחיבים את המאבק גם נגד מעדני החלב והגבינות הקשות • רשתות השיווק מוזילות מחירים • המארגנים: "הציבור נחוש, והמחירים עברו את הקו האדום"

סערה בכוס חלב • החרם עובר למעדנים וגבינות



מנהיגי החרם נגד הקוטג' מחריפים את המאבק: אתמול (ג) הודיעו המארגנים כי החליטו להחרים את כל מעדני החלב למיניהם, לרבות מילקי של שטראוס ויופלה של תנובה.

בנוסף, הם קוראים לציבור לא לקנות גבינות צהובות קשות ללא פיקוח ולקנות רק גבינות צהובות שמחירן בפיקוח ונמכרות במעדניה בחצי מחיר.

"מעדני החלב לא יעלו יותר מ-2.9 שקלים. מצידנו שכל המילקי, היופלה ויתר המעדנים ילכו לפח. עד 2.9 שקלים למעדן זה מחיר הוגן", אומר בני גרוברמן, אחד המארגנים.

הכניעה של תנובה:
תנובה נכנעה: הורידה את מחירי הקוטג'

עוד אומר גרוברמן: "מרגע זה ואילך, אם נקבל התייחסות לדרישת הציבור להורדת מחירים, נבדוק כל כמה ימים, מה עוד ניתן לבקש מהציבור לעשות. הגענו למסקנה שהציבור נחוש, ומה שהממשלה עושה - אינו מספק".

מארגני חרם הקוטג' ביניהם גם איציק אלרוב, החרדי שפתח את החרם על הקוטג', מזהירים את חברות החלב, "אל תיתנו לנו להגיע לצעדים החריפים האלה. תעשו בדק-בית ותורידו מחירים. הציבור ילך איתנו חודש, חודשיים, חצי שנה. אנחנו המתונים בציבור, המחירים עברו כל גבול, ועברו את הקו האדום".

החרם כבר נושא פרי והיום (ד') מודיעה רשת 'שופרסל' על הורדת מחירו של גביע קוטג' ל- 5.90 שקלים ובנוסף היא מציעה 2 גביעים ב-10 שקלים. גם "יש' מודיעה על מבצע של 2 גביעי קוטג' ב10 שקלים.

ב'אושר עד' מוכרים היום 3 גביעי קוטג' ב-14 שקלים. וב'שפע שוק' מורידים מחיר לכל המוצרים שבפיקוח ב-10 אחוז נוספים. בין המוצרים: לחם, חלב, אשל, גיל שמנת חמוצה, חמאה, גבינה צהובה וביצים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד