כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

תנובה נכנעה: הורידה את מחירי הקוטג'

השבט אמר את דברו: לאחר שמאה אלף צרכנים החרימו את הקוטג' הודיעה חברת 'תנובה' כי היא מורידה את המחירים ב - 25% • "הצרכן יכול לחולל שינוי", אומרים בתנובה

המחיר יירד. קוטג' תנובה
המחיר יירד. קוטג' תנובה

חרם הקוטג' שתפס תאוצה רבה בשבועות האחרונים, כאשר למעלה מ-100 אלף חברים רשומים כבר הודיעו על השתתפותם יכול לסמן וי ולרשום לעצמו הצלחה ראשונה.

לפני שעה קלה פירסמה חברת 'תנובה'הודעה לפיו מחיר הקוטג' לרשתות ירד מ-5.9 שקל ליחידה למחיר של 4.5 שקל בלבד ליחידה, לדברי החברה יוכלו הרשתות להעמיד את מחירו של הקוטג' לצרכן עקב כך על 5.9 שקלים. בנוסף התחייבה החברה שלא לבצע העלאת מחיר לפחות עד סוף 2011.

החרם עובר הלאה:
סערה בכוס חלב • החרם עובר למעדנים וגבינות

יו"ר תנובה זהבית כהן ומנכ"ל החברה אריק שור הסבירו את הצעד בכך ש"הצרכן הישראלי אמר את שלו והוכיח כי הוא יכול לחולל שינוי חסר תקדים במדינה".

אריק שור הוסיף: "מאז פרצה המחאה חזרנו ואמרנו שאם כל החוליות בשרשרת (הרפתנים, המחלבות, רשתות השיווק והמדינה) יתרמו את חלקם, ניתן יהיה להוזיל את מחיר הקוטג'. אנו קוראים לרפתנים ולמדינה, ולכל הרשתות שעדיין לא הורידו את המחיר, לתרום את חלקם, על מנת שמחיר הקוטג' יעמוד על 5.90 שקלים לאורך זמן".

למרות זאת, טרם ברור אם ההנחה המדוברת תשפיע על מארגני החרם לסגת ממנו, זאת מ-2 סיבות עיקריות, הראשונה היא הרחבת החרם למוצרים נוספים הנמכרים ביוקר ובהם גבינה לבנה והשניה היא שעדיין לא נענתה הדרישה המקורית במלואה, כיוון שלאחר הרווח השיווקי של הרשתות יעלה מחיר הקוטג' עדיין מעל ל-5 שקלים - הרף אותו קבעו המארגנים לשבירת החרם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד