י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סוף עונה - במחשבה תחילה • טיפים לסטיילינג חסכוני

מכירות סוף העונה כבר בפתח, אבל עדיין - לא כל מה שמוכרים לכם כדאי לקנות • הסייליסטית אורית רבה מעניקה טיפים שימושיים בבחירת צבעי האופנה

סוף עונה - במחשבה תחילה • טיפים לסטיילינג חסכוני



בימים אלו, מתחילות מכירות סוף העונה ברשתות ובחנויות האופנה.

בסוף עונת החורף, הזהרנו ונחזור שנית על ההתראות, למען תשכילו לנווט בהצלחה את הקניות, בלי לרושש את הכיס ללא תועלת: אל תתפתו לכל מכירה.

אורית לבה מודעת לבעיה. "נכון, רק מתחילים את חודש יולי וכבר החלו מבצעי סוף העונה בחנויות האופנה. אני לא נדהמת, באירופה קולקציית הקיץ הבא כבר אוטוטו מוכנה, שלא לדבר על המכירות לחיסול מלאי הקיץ הנוכחי".

אז מה קונים בסוף העונה? איך לא להיות סוג של קורבן אופנה ולמצוא את עצמינו עם חולצה בצבע שחשבנו שנלבש שהייתה כל כך אופנתית הקיץ, ואולי בקיץ הבא נעקם פרצוף ונחשוב: איך בעצם התאהבנו בה?

"אז ככה", היא תורמת מניסיונה. "כדאי לזכור כי הצבעים החזקים שפלשו למלתחות שלנו הקיץ, סופם להעלם במהירות כפי שהגיחו.

"אל תרבו לקנות צבעים חזקים, ואם כן, אז לא הרבה, שמלה בטורקיז, במיוחד אם אתן שחומות עור ובעלות שיער כהה תהלום אתכן מאוד. משמלה צהובה, עדיף להתרחק אם את ג'ינג'ית או בעלת גוון עור צהוב. כמובן שהשחור תמיד קלאסי אך לפעמים גם נמאס, ורצוי באמת לשנות ולנסות צבעים חדשים.

"מה דעתכן על שמלה כחולה? או שמלה בגוון פשתן טבעי? שני צבעים קלאסיים המתאימים להמון נשים ונחשבים קלאסיים. מספיק לאבזר אותם בכמה תכשיטים המוסיפים צבע וסגנון, סנדל עשיר בזהב או אדום, והרי לכם הופעה מיוחדת, במחירי סופעונה".

"רוב השמלות, בעלות אורך המידי החדש נחשבות בגזרתן לקלאסיות. אל תתלהבו לקנות שמלות קצרות מידי או רחבות מידי, כאלו שלא יחמיאו ואז מהר מאוד תרצו למסור אותן הלאה ובקושי לבשתן".

"הכחול והקאמל - צבעים קלאסיים טובים ומחמיאים, שניתן לשלב עם קשת צבעים ססגונית כמו כתום, כחול וירוק כחולצות נלוות".

לדעתה: "זיקט לבן, ז'קט בגוון הניוד או הקאמל יהיו טובים כקנייה בטוחה - יותר מאשר ז'קט בורוד פוקסייה או כתום. ואם בא לכן פריט כתום בכל זאת, העדיפו חולצות בצבע זה, או אפילו אביזרים נלווים כמו תיק, חגורה או שרשרת בכתום מסנוור שיקפיץ כל הופעה קלאסית, ואז השקעתן רק בפריט קטן ולא הוצאתן סכום גדול כמו על שמלה או ז'קט".

הרוב הולכות על בטוח


"האמת היא", מוסיפה אורית לאחר דקה של מחשבה, "שתעוזה עם צבעוניות בבגדים קשורה גם לאישיותה של הלובשת אותם. אם את מעיזה בשילובים, סגנונות וצבעים, סביר להניח כי צבעוניות חזקה אינה מרתיעה אותך לאורך עונות רבות ובכל עונה הצבעוניות בביגוד שלך מיוחדת, ושונה,

"אך רוב הנשים כלקוחות אותן אני פוגשת, מעדיפות ללכת על בטוח, על הצבעים הרגועים, הקלאסיים כאלו המתאימים לאישיותן, לארון הבגדים הכללי וכמובן ביגוד שילווה אותן כמה עונות ובאופן טבעי יבחרו כמובן בשחור, כחול, קאמל ולבן".

לכן, גם במבצעי סופעונה כדאי לחשוב טיפה, לא לקנות פריטים רבים כל כך בצבעוניות מאוד טרנדית, כדאי להצמד לצבעים קלאסיים ומצד שני לגוון בפריטים צבעוניים אך לא יקרים מידי . כדאי להכיר את מבנה הגוף טוב טוב, את הצבעוניות האישית והאופי כדי לדעת לבחור את הפריטים הנכונים גם אם המחירים מאוד מפתים.

בואו ונזכור כלל אחד: לכל עונה יש סופעונה ובכל עונה נרצה שוב לחדש ולהתחדש.

אם בכל זאת אתן מרגישות שאתן זקוקות לייעוץ אישי והכוונה, אורית תשמח להצטרף אליכן ליום סטיילינג אישי, בו היא תלמד אתכן כיצד לקנות נכון ויעיל, בלי להיכנס מידי עונה להוצאות מיותרות.

כיצד לסגנן הופעות לבוש עם דמיון ויצירתיות משלכן, כיצד לבחור את צבעי הבגדים המעשירים את המראה, ולא גורמים לנו להראות חיוורים ועוד טיפים אישיים.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד