י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סמנכ"ל השיווק של טמבור נבחר לאיש השיווק לחודש יוני

איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של טמבור מזה 4 וחצי שנים, נבחר בזכות מהלך המיתוג מחדש של טמבור ותוצאותיו - רענון הלוגו וחידוש הניראות של טמבור בכל רחבי הארץ

איתן וייצמן
איתן וייצמן

איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של טמבור, נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, לאיש השיווק של חודש יוני, בזכות מהלך המיתוג מחדש של טמבור ותוצאותיו.

בשנים האחרונות הוביל איתן ויצמן את המותג טמבור להתחדשות כוללת, במהלך שמטרתו לתת מענה לשחיקה המתמשכת בעוצמת המותג הוותיק. תהליך ריענון המותג כלל החזרה למרכז הבמה של רעיון המותג המיתולוגי (תראו מה שצבע יכול לעשות), רענון הלוגו וחידוש הניראות של טמבור בכל רחבי הארץ.

ממותג צבע רגיל הפך המותג טמבור למותג דינמי, חדשני, צבעוני ומאוד ישראלי.

לרגל ציון יובל ה-75 לטמבור, יצאה טמבור במהלך חגיגי בחודשים האחרונים במיקוד לציבור החרדי, כאשר במהלך חודשי הפעילות קיימה אירועי אדריכלים ומעצבים, פעילות פרסומית ופעילות קד"מ מקורית כמו צביעת דרכי המהדרין במירון.

במקביל להעצמת הפעילות בעולם הצבע הישראלי בו שולטת טמבור שנים רבות הרחיבה טמבור בשנים האחרונות את האחיזה גם בתחום חומרי הבנייה ובשנה האחרונה גם בתחום הגבס תוך מינוף עוצמת המותג טמבור מתוך מטרה להציע מענה כולל לצורכי גמר הבנייה.

בשנת 2009 זכתה טמבור בפרס הראשון בתחרות ה-Effie בקטגוריית מוצרי צריכה בלתי מתכלים.
הצלחת טמבור התבטאה בגידול במכירות בשנת 2010 בשיעור של 19.5% שהסתכמו ב-684 מילון ש"ח.
תחום הצבע גדל ב-12%, והרווח הנקי עלה ב-22.3%. המודעות הבלתי נעזרת למותג הגיעה ל- 98% ושעור העדפה עלה ל – 56%.

על פי תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2011 ההצלחה נמשכת: המכירות הסתכמו בכ- 191.6 מיליון ₪, גידול של כ-18.3% לעומת הרבעון המקביל ב-2010. עיקר הגידול במכירות נבע מעליה במכירות לשוק המקומי בסך של כ- 30.5 מיליון ₪. בשנת 2010 נכנסה טמבור למגזר הגבס עם הקמת מפעל לוחות גבס חדש ומיתוג המוצרים תחת המותג טמבור גבס, ולאחר כשנה מציגה טמבור אחיזה משמעותית גם בתחום זה עם הכנסות של כ-36 מיליון ₪, גידול של כ-212%. איתן ויצמן משמש בתפקידו כסמנכ"ל השיווק של טמבור כ-4 וחצי שנים. קודם לכן היה מנהל מחלקת שיווק פרטי בסלקום. בעל תואר MBA בכלכלה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד