ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הטקס של פתחיה: החינוך המיוחד לבית מיוחד

במעמד מרגש נחנך השבוע בבני ברק קמפוס "אשכול גני פתחיה", בהשתתפות רבנים, וראשי הציבור החרדי בעיר • צפו בגלריית תמונות

הטקס של פתחיה: החינוך המיוחד לבית מיוחד

במעמד מרגש ורב רושם נחנך השבוע קמפוס "אשכול גני פתחיה" בנוכחות רבנים, וראשי הציבור החרדי בעיר.

במעמד נכחו ראש עיריית בני ברק, יעקב אשר, סגנו, מנדל אייזנברג, חברי מועצת העיר, ראשי ובכירי אגפי העירייה, רבנים, אישי מקצוע בתחום הרווחה החינוך והחינוך המיוחד, צוות השירות הפסיכולוגי העירוני ומנהל אגף החינוך המיוחד, יהודה לוי וצוותו.

לאחר התכנסות וקבלת הפנים שלוותה בסקירת המבנה רחב ההיקף על ידי יו"ר פתחיה, הרב יצחק גולדקנופף, ובקביעת המזוזה שנעשתה על ידי ראש העיר, עלו המוזמנים לקומה השנייה של המבנה שם החל המעמד המרגש.

את המעמד פתח בדברים הרב גולדקנופף, שציין את פעילות החינוך והצלת הנפשות המתבצעת על ידי הצוות המקצועי והמסור של "פתחיה". "כשאנחנו רואים את המקום גמור אני אומר כמו שאמר דוד המלך 'זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו', אנו שמחים במה שקיבלנו ויצרנו כאן, אנחנו רואים ילדים עם בעיות רגשיות, איחור התפתחותי ועוד ואנחנו מטפלים בהם וכל שנה שליש מהם עוברים לכיתות רגילות ולמעשה אנחנו מצילים אותם. היום הפתרון הוא מקצועיות ובזה השירות הפסיכולוגי של בני ברק הוא הכי טוב בארץ אודות לראש העיר וצוותו, אנחנו מוציאים מכאן ילדים שהם פרחים ומצפים לסיוע".

את שורת הנאומים פתח ראש העיר, שבירך וציין כי "המקום מכובד יפה ומטופח, ניכרת כאן השקעה רבה". הוא ציין כי הבעיה העיקרית של מציאת פתרונות עבור החינוך מצויה בקושי למצוא מבנים, קושי שהולך וגדל בעיר בני ברק הצפופה ממילא.

"האינדיקאטורים שלנו זה אנשי המקצוע בעירייה והשירות הפסיכולוגי ואם אין תלונות זה אומר שהעסק עובד בצורה טובה מאוד", הוסיף ראש העיר לשבח 'פתחיה'.

את הטקס המרומם סיים יו"ר המעמד הרב גולדקנופף שהודה למסייעים במלאכה וסיים את מסכת הנואמים באומרו "חנכנו את הבית הגדול ואני מקווה שיצאו פירות ושתילים שיגדלו ויפרחו".
לאחר הטקס נערך סיור ומפגש עם הצוות החינוכי המסור וסיור מודרך בגני הילדים, בחדרי הריפויים ובמתקנים הפרה – רפואיים. במבנה החדש והמפואר נפתחו ארבע כיתות המיועדות לילדים עם בעיות שפה, תקשורת ואיחור התפתחותי.































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד