ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בראשונה: חברת בנייה סינית תבצע פרויקט מגורים במרכז הארץ

החברה שהיתה שותפה להקמת כיכר טיין-אן-מן תבנה את הבניין הראשון בפרויקט המגורים של חברת קרסו נדל"ן בקרית אונו • מנכ"ל קרסו נדל"ן: "לוחות הזמנים יתקצרו ונקבל חסינות מהבעיות הקיימות עם עובדים מקומיים בענף"

אתר בנייה. צילום: pixabay
אתר בנייה. צילום: pixabay צילום: pixabay



חברת BCEG הסינית (Beijing Construction Engineering Group), אחת מ-6 החברות המורשות על ידי משרדי האוצר והבינוי והשיכון לבניית פרויקטים בישראל, חתמה על הסכם עם חברת קרסו נדל"ן להקמת פרויקט מגורים חדש בקרית אונו.

הפרויקט, שנמצא מדרום לאוניברסיטת בר אילן, כולל 742 דירות ב-6 מגדלי מגורים בני 30 קומות והחברה הסינית התחייבה לבניית 129 יחידות דיור וחניון תת קרקעי בהיקף של כ- 20 אלף מ"ר, עם אופציה להארכת ההתקשרות.

הממשלה מעודדת שותפויות עם חברות בנייה סיניות בכדי לעצור את עליית מחירי הדיור בארץ. זא, באמצעות הרחבת מאגר חברות הביצוע הגדולות והבאת כוח אדם מקצועי מחו"ל על מנת לצמצם את מצוקת כוח האדם בענף הבנייה. החברה הסינית צפויה להביא לישראל כוח עבודה בהיקף גדול, בהם גם מנהלי עבודה, פועלים ומהנדסים.

מנכ"ל קרסו נדל"ן, דן פרנס, מסר כי "אנו מאמינים כי זמינות והיקף כח האדם המקצועי אותו תביא איתה החברה הסינית לארץ, יסייעו לקיצור לוחות הזמנים בבניית הפרויקט ולא יושפעו מהבעיות הקיימות בענף כדוגמת מחסור בכ"א, סגר בשטחי יהודה ושומרון המשפיע על התקדמות העבודה, מעבר פועלים בין אתרים וקבלנים וכו'. את המו"מ מטעם קרסו הוביל סמנכ"ל ההנדסה רונן לבן, אשר לפני חתימת ההסכם, אף ערך סיור במספר פרויקטים של החברה ובכללם בפרויקט המגורים בבנגקוק אותו בונה החברה בהתאם לשיטות הבנייה המקובלות בישראל".

לפי דיווחי החברה, היקף ההכנסות של BCEG עומד על מעל 15 מיליארד דולר מתוכם כ-2 מיליארד דולר ממגזר הבנייה למגורים. בנוסף פועלת החברה עבור במגזרי משרדים ותעסוקה, שדות תעופה, תשתיות ועוד. החברה מעסיקה כיום כ-20 אלף עובדים באופן ישיר ועוד עשרות אלפי עובדים, הפועלים באתרי הבנייה בסין ובכ-30 מדינות נוספות ברחבי העולם, בהן בריטניה, ארה"ב, אוסטרליה, תאילנד ועוד. כיכר טיין-אן-מן המפורסמת בבייג'ינג נמנת על הפרויקטים בהם השתתפה החברה ובימים אלו היא שותפה להקמת שדה התעופה הגדול בעולם בבייג'ינג בעלות של כ-12 מיליארד דולר.

BCEG התחייבה כי תקים בישראל סניף שיטפל גם בכל הקשור לתיאום אדריכלי ושינויים שיבקשו דיירים בפרויקט. החברה אשר סייעה בהקמת ותפעול הסניף הישראלי של BCEG היא חברת Initiative Israel ועו"ד רונן אשר, ייצג את החברה הסינית בחתימת ההסכם. קרסו נדל"ן יוצגה ע"י עו"ד נעמה שיף ועו"ד אורלי סמולארז ממשרד עו"ד שוב.
חברת בנייה פרויקט מגורים קרית אונו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד