י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

אתר Touril מציע: חופשה משתלמת במיוחד בישראל

חולמים לצאת לחופשה בישראל? אתר Touril מביא מציאות חדשה לעולם הצרכנות התיירותית ומציע מחירים והזדמנויות אטרקטיביות במיוחד • אתם מוזמנים להכנס לאתר, להתרשם מהחבילות השונות ולהזמין את החופשה הבאה שלכם • כתבה פרסומית

אתר Touril מציע: חופשה משתלמת במיוחד בישראל

בימים אלה הושק האתר Touril המשווק חבילות נופש לציבור הדתי במכירה ישירה, האתר מתמחה בתיירות מקומית ומציע מחירים והזדמנויות אטרקטיביות במיוחד. מאחורי המיזם עומדת חברת צימטים תקשורת לה ניסיון של 11 שנה בתחום השיווק האינטרנטי ופיתוח אתרי מכירה.

מנכ"ל החברה יצחק צימט מספר על הרעיון שהוביל למיזם: "מערכות האינטרנט מאפשרות היום ליצור כיום קו מכירה ישיר ללקוחות המעניק להם את מלוא המידע והחלופות כדי להנות מחופשה איכותית בהתאם לתקציב. בעולם כיום חלק נכבד מאוד מהזמנות החופשות מתבצעות באינטרנט והחזון שלנו הוא ליצור מציאות בה הלקוחות בארץ מזמינים ישיר ומקבלים מחיר אטרקטיבי ביותר לחופשה. החששות של הזמנה באינטרנט חולפים מהעולם היות וכיום הקניות מאובטוחות היטב, וספקים המוכרים באינטרנט נדרשים לעבור תהליך רציני מאוד מול חברות האשראי עד לקבלת אישור"

לצד המערך האינטרנטי הוקם מרכז הזמנות טלפוני המספק שירות ומידע ללקוחות והתאמה של חופשות באופן אישי ומיוחד ועל כך מוסיף צימט: "מניסיוננו עולה כי אין לבסס שירות רק על אינטרנט וכי יש לתת ללקוח שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר, דרך השיחות עם לקוחות בעיקר מהמגזר החרדי אנו מציעים ואף יוצאים לחפש מוצרים מתאימים עד לפרטים הקטנים לדוגמה: יחידות נופש או מלונות עם חדרים היודעים לתת מענה למשפחות גדולות מבלי לחלק משפחה למספר חדרים, אנו בודקים ומעלים לאתר פירוט על הכשרות במקום וכל התנאים כדי לקיים חופשה נפלאה"

הסיסמה המובילה את חזון האתר היא "משתלם לצאת מהבית" ואכן לפי החבילות באתר מדובר במבצעים אטרקטיביים מאוד המתעדכנים בתדירות גבוהה, חשבון פשוט מראה כי לעיתים שבת מחוץ לבית בתנאי נופש מלאים עולה פחות משבת בבית, עוד זווית מחשבה כלכלית מעניינת!

אתם מוזמנים להכנס לאתר www.touril.co.il להתרשם מהחבילות השונות ולהזמין חופשה משתלמת במיוחד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד