ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

'בתים ועיצובים': איך את רוצה את המטבח שלך?

אלפי נשים תשתתפנה בשבוע הבא ב'בתים ועיצובים' - התערוכה השנתית של תחומי בניה, עיצוב והום סטיילינג • מה צפוי בתערוכה שמלמדת את הנשים לעצב את הבית

'בתים ועיצובים': איך את רוצה את המטבח שלך?



אלפי נשים תשתתפנה בשבוע הבא בכינוס המקצועי 'בתים ועיצובים' - התערוכה השנתית של תחומי בניה, עיצוב, הום סטיילינג, אירוח ומתנות. התערוכה תתפרש על פני שלושה מפלסים ותתאפיין בויז'ואל מדהים.

התערוכה תקיים בימים שני ושלישי, ט'-י' תמוז תשע"א, (11-12/07/11) במרכז האירועים והקונגרסים ‘היכל שלמה' ז'בוטינסקי 110 פתח תקווה, בין השעות 10:00-22:00.

תערוכת 'בתים ועיצובים' - אירוע מקצועי, המקפיד על טהרת הצניעות והכשרות המקובלים באירוע המיועד לנשים בלבד - מרכזת את מיטב החברות המובילות בתחומי העיצוב והבנייה, ומציגה את כל החדשות והחידושים.

במיתחמים מעוצבים יוצגו מוצרים ייחודיים, וניתן יהיה לבצע רכישות במקום, במחירים אטרקטיביים.

באירוע תתקיימנה גם הרצאות מרתקות, סדנאות, הדגמות - ותוקרן תכנית אורקולית דרמטית ומרגשת, שהופקה במיוחד לכבוד האירוע.

כמו כן הוקם בית קפה בהכשר מהדרין, שיציע את שירותיו למשתתפות.

לשירות הציבור , תעמודנה עמדות ייעוץ חינם עם סוללת המומחים ממיטב החברות. בתערוכה השנה הושם דגש על בנייה ירוקה ואיכות הסביבה, ובמקום יתקיים פאנל עיריות חרדיות מרתק, הנערך לראשונה.

יזמיות התערוכה הן עפרה שמעוני, פרסומאית בכירה ומנכ"ל המגזין המקצועי 'דירה נאה', המגזין החרדי היחיד המתמחה בבנייה ועיצוב, והעיתונאית והסטייליסטית אלישבע גליקסברג, מנהלת בית הספר 'יופי של אירוע' לייזום, הפקות, סטיילינג ותדמית. השתיים מתמחות בהפקת כנסים וימי עיון מקצועיים ועומדות מאחורי אירוע ייחודי זה, תוך הקפדה על כל פרט ופרט.

לדברי מארגנות האירוע, כבר עתה ברור כי בתערוכה המקצועית, צפויות לבקר כ-10,000 נשים מכל רחבי הארץ - 2,000 מהן אדריכליות, מעצבות וסטייליסטיות חרדיות, לצד אלפי כלות ומחותנות, ונשים מהציבור הרחב, המעונינות להתעדכן באירגון ותחזוקת הבית, טיפוח ומתנות.

יצוין, כי בסיומו של כל יום תתקיים הגרלה בה יוגרלו פרסים יקרי-ערך, בשווי עשרות אלפי שקלים, כגון: תכשיט עם יהלומים, חדר ילדים, מטבח מאובזר, רהיט סלוני, נברשת, מייבש כביסה על גז, חדר אמבטיה ועוד.

הכנסות ההגרלה מיועדות לעמותת צדקה.

לדברי המארגנות, לכל משתתפת יחולק שי. רכישת כרטיסים במקום.



לבירורים: 052-4551107


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד