י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אבקת כביסה? זה לא כל כך פשוט • השופינג של תמי

עבודה נקייה • תמי גיל חשבה תמיד שכביסה זה עניין פשוט עד שהיא גילתה שיש אבקת כביסה ויש אבקת כביסה • מתברר שרק אבקת כביסה אחת, אכן מורידה את הכתמים

אבקת כביסה? זה לא כל כך פשוט  • השופינג של תמי

כביסות, באופן שגרתי, אינן עניין מסובך: 'מעמידים' מכונה, תולים ו...לובשים.

גם אם התוצאה 'לא משהו', מי מרגיש? אחרי כמה חודשים של לבישה הבגד ממילא קטן/לא מתאים ופריט חדש מחליף את מקומו.

רק לפני שנה וחצי התחלתי להבין עד כמה זה לא נכון: עד אז, הייתי נעמדת מול מדף אבקות הכביסה בצרכניה, שולפת אבקה, מה שיהיה, מה שיבוא ראשון, וממשיכה הלאה.

אבל כשנולד הנכד הראשון, הבנתי עד כמה לא הבנתי. הכלה ביקשה 'לראות מה יש למעלה', כלומר לבחון את הבגדים של הילדים שלי אולי משהו יהיה טוב ויחסוך קניה של ביגוד חדש, ואני התחלתי לתפוס, שמשהו בשיטת החשיבה שלי בנושא האבקות לכביסה, מוטעה.

הבגדים ארוזים אצלי בשקיות נילון, ממוינים לפי גילאים, הכול רשום ומתויק. שלפתי עד מהרה את השקיות התואמות לגיל 0 וניסיתי למצוא את היותר יפים שביניהם.

אלא שאז, למרבה הצער, תפסתי כתם פה כתם שם, ולחלק מהסטים היוקרתיים אותם שמרתי שנים בקפידה כבר לא היה שימוש. ניסיתי לכבס שוב, אבל אחרי כל כך הרבה זמן בו עמדו 'למעלה' דבר לא הועיל.

מאז, התחלתי לעשות 'דוקטורט' בנושא הכביסות. לעיתים, כך הבנתי, כדאי להשקיע 'עוד כמה לירות' באבקה טובה, אבל לא להישאר 'בלי הבגד'.

בין השאר סימנתי לעצמי, בהחלט לחיוב, את אבקת הכביסה 'אריאל'. היא יקרה קצת יותר, אבל עושה את העבודה על הצד היותר טוב. לאחרונה החברה השיקה מותג חדש הקרוי בשם color&style, ניסיתי, עושה רושם טוב, אם כי, אני צריכה טווח של זמן כדי לבחון את ההשלכות.

אז הנכד הראשון כבר לא ירוויח מזה, אולי הבאים אחריו, בע"ה...
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד