כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

מדינה בשכרות • 120 נהגים בשכרות נתפסו בסופ"ש

אגף התנועה ערך מבצע מיוחד בסוף השבוע האחרון במהלכו הושבתו 130 רכבים • באיילון צולמו 150 רכבים, חלקם נסעו במהירות העולה על 160 קמ"ש • כל הפרטים

רושמים דו"ח. צילום ארכיון
רושמים דו"ח. צילום ארכיון

כמידי סוף שבוע, הגביר אגף התנועה את האכיפה בצירים הבין עירוניים סביב מרכזי הבילוי, במטרה לאתר ולהוריד מהכביש נהגים המסכנים באופן נהיגתם את כלל הנהגים, לרבות נהיגה במהירות מופרזת ונהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול.

בנוסף לאכיפה המוגברת - במסגרתה נתפסו בערב שישי 120 נהגים שיכורים ומאות נהגים שנהגו במהירות מופרזת - ערכו קציני התנועה בשטח שימועים לאותם נהגים, כך שרכביהם של עשרות נהגים הושבתו במקום ונפסלו רישיונות נהיגה של כ-130 נהגים.

בערב יום שישי, משטרת התנועה הארצית בתל אביב התפרשה לאורך נתיבי איילון, והגבירה את נוכחותה בחמישה אופנועי סיירת ובמספר ניידות גלויות וסמויות, אשר אכפו נהיגה שלא כחוק. הוקמו מחסומי בידוק במחלפים לאיתור נהגים שיכורים ובלתי מורשים, וכן הוצבו שלוש מכמונות מהירות ומצלמות.

במהלך הפעלת מצלמת המהירות בנתיבי איילון בשבת לפנות בוקר, צולמו למעלה מ-150 רכבים במהירויות גבוהות, חלקם במהירויות של 160 קמ"ש, על אף שהנסיעה מוגבלת ל-90 קמ"ש בלבד. כמו כן, נתפסו בקטע הכביש כעשרים נהגים שיכורים, ביניהם תושב ראשון לציון בן 33, כשבגופו אלכוהול ברמה של למעלה מ-1000 מיקרוגרם (יותר מפי 3 מהמותר).
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד