כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

זעזוע ברשת: סרטון המשווה בין שוטרים לנאצים

פעילי ימין העלו לרשת סרטון המשווה בין שוטרים שפעלו בפינוי עמונה לבין פעילות הנאצים • נציג השוטרים: "מדובר בהתרת דמם של שוטרי משטרת ישראל"

זעזוע ברשת: סרטון המשווה בין שוטרים לנאצים
הייד פארק

עמותת 'בית למשפחות השוטרים' פנתה למפכ"ל המשטרה בדרישה לחקור מי עומד מאחורי סרטון המשווה שוטרי יס"מ לנאצים, בטענה כי מדובר בפעולת הסתה חמורה.

עורך הדין משה אלון המייצג את העמותה, ציין כי "אין כל ספק כי ההשוואה והתיאורים המועלים בסרטון הינם חמורים ביותר ומעלים חשש כבד וממשי להתרת דמם של שוטרי משטרת ישראל בידי קיצונים שיצפו בסרטון. הכתובת נמצאת על הקיר. דמם של אנשי משטרת ישראל אינו הפקר.
דמם של שופטים ושל המשנה לפרקליט המדינה אינו סמוק יותר מדמם של השוטרים והטיפול בנושא חייב להיות ממצה ומקיף ביותר".

הסרטון מציג סרטונים ותמונות מפינוי עמונה, בצד תמונות מקבילות מתקופת השלטון הנאצי בגרמניה, ויוצר אלימנציה בין אלימות השוטרים לאלימות הנאצים.

בתגובה לפרסום הסרטון אמר אחד מארגוני הזכויות ביש"ע, "כמובן שאסור ואין מקום להשוות את שוטרי משטרת ישראל לנאצים. יחד עם זאת לרשות מי שערך את הקליפ המזעזע עמדו סרטים המתעדים אלימות משטרתית אכזרית וחמורה. לכן בצד הזעזוע מההשוואה, מומלץ למפכ"ל החדש לצפות בקטעים המתעדים אלימות אכזרית ועבריינית ולהזדעזע ממעשי השוטרים. בצד הדאגה לשלום השוטרים, ראוי שדנינו ידאג גם לשלום הציבור ויציב כמטרה מניעת אלימות שכזאת".

חקירת העומדים מאחורי הסרטון תעבור לידי אחת מיחידות להב 433.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד