י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

לא קלה דרכנו • מפעילי הרכבת חנכו משרד

חברת 'סיטיפס' - החברה המפעילה את הרכבת הקלה בירושלים, חנכה את משרדיה החדשים • הרב יונה מצגר כובד בקביעת המזוזות ואמר: "זו ברכה ממדרגה ראשונה" • תמונות

לא קלה דרכנו • מפעילי הרכבת חנכו משרד

הרב הראשי לישראל יונה מצגר קבע את המזוזות במבנה החדש בנוכחות אברהם (בייגה) שוחט – יושב ראש סיטיפס ויהודה שושני מנכ"ל סיטיפס.

הרב מצגר חיזק את ידיהם של עובדי ומנהלי סיטיפס ובירך על הפעלתה הצפויה של הרכבת הקלה אותה כינה 'רכבת הברכה': "אני רואה ברכבת הזו רכבת ברכה ממדרגה ראשונה, אין לי ספק כי היא תחסוך זמן רב, לחץ ופקקים לתושבי העיר ולבאים בשעריה".

יושב ראש סיטיפס אברהם (בייגה) שוחט ציין כי השינוי לטובה שיחושו תושבי ירושלים עם הפעלתה של הרכבת הוא משמעותי "סיטיפס תביא לירושלים עוצמה כלכלית ותחבורתית ושירות ברמה הגבוהה בישראל. ירושלים של עידן הרכבת הקלה תהיה חזקה יותר, נוחה יותר ומשתלמת יותר גם עבור יזמים ובעלי עסקים".

מנכ"ל סיטיפס יהודה שושני אמר כי הכניסה למשרדים החדשים מהווה אבן דרך חשובה לקראת ההפעלה המסחרית של הרכבת הקלה והוסיף כי יתרונות הרכבת כבר מורגשים ברחובות ירושלים "הרכבת היא כלי תחבורה ירוק וידידותי לסביבה מה שמביא לירידה ברמות זיהום האוויר, הרעש, הלכלוך והצפיפות ברחובות ירושלים".

המשרדים החדשים שוכנים ב'דיפו' – מרכז השליטה והבקרה של הרכבת הקלה סמוך לצומת הגבעה הצרפתית. במקום קיים חניון הלילה של כל צי הקרונות, המוסך המרכזי של הרכבת וכן חדר הבקרה המפקח ומנהל את הנעשה לאורך התוואי.





















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד