י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אבל אשמים אנחנו • שכנת הרוצח כותבת ל'בחדרי חרדים'

בשעה 02:00 בלילה, העירו השוטרים את יוכבד ווין, וביקשו לבדוק את סרטוני האבטחה • יממה לאחר מכן, היא מאשימה את החברה החרדית כולה ברצח המזעזע • טור דומע

הרחוב בו מתגורר הרוצח. צילום: ליפא שטאובר
הרחוב בו מתגורר הרוצח. צילום: ליפא שטאובר

בשעה 02:00 בלילה דפקו השוטרים על דלת ביתי. הם התעניינו אם מצלמות האבטחה עובדות, וביקשו לצפות בסרטונים.

אני מתגוררת על רחוב ה-44, בו צעד הילד. בחוכמה שבדיעבד אני יודעת שהוא הלך על הרחוב שלי מהשדרה ה-12 עד לשדרה ה-17, ושם נעצר.

העצירה הזו עלתה לו בחייו.

הרוצח, שירד מביקור תמים אצל הרופא שיניים, חיכה לו שם, סחב אותו לביתו שם רצח אותו וביתר אותו לחתיכות.

אני מעדיפה שלא לחשוב מה עבר על לייבי הקטן באותם שעות.

אני לא מעוניינת לדעת איך הוא הגיע לעליית הגג של אותו רוצח שפל, אלו מעשים הוא עשה וכיצד הועברו חלקי הגופה אל פח האשפה במרחק רבע שעה נסיעה מכאן.

סרטוני האבטחה הממוקמים בביתי, הראו את הילד צועד בנינוחות לעבר הלא נודע. הוא נראה כמו כל ילד. אולי קצת חולמני, אך ההליכה השלווה שלו לא הראתה כי הוא חושש ממשהו. "הוא נראה מרחף קצת", אמרתי לבעלי בחיוך. אף אחד לא שיער את הסבל שעובר הילד באותם שעות ממש.

השוטרים – שעשו עבודת קודש, ומצאו את הילד במהירות שיא – ביקשו להבין לאן נעלם הילד, וביקשו את סרטוני האבטחה של רופא השיניים, שמרפאתו ממוקמת ממש מאחורי ביתי. לאחר שעות ספורות נתפס הרוצח, כשבמקרר ביתו נמצאו חלקי גופתו של הילד הקטן.

לאחר לכידת הרוצח, לא נותרה עין אחת יבשה.

העיר כולה התאחדה לשעות מספר, וביכו את מר גורלו של הילד הקטן שעוד לא טעם טעם חטא. קשה להבין איך נולדת אכזריות שכזו. 'נקמת ילד קטן לא ברא השטן', כתב חיים נחמן ביאליק, וכולנו מקווים שהנקמה בא תבוא. אסור לאכזריות שכזו הטמונה בליבו של אדם להישאר במחוזותינו.

רק דבר אחד אני מבקשת.

יש לי תחושה קשה, שיש לנו חלק ברצח המחריד הזה. הקהילה כולה שמטאטאת מקרים של פגיעה בילדים מתחת לשטיח, חוטאת בחטא בלתי יכופר כלפי כל ילד באשר הוא. הטענה 'מה אשמה משפחתו?', צריכה להיות מופנית לכיוון ההפוך. במה אשמה משפחתו של הילד הנפגע. מה חטא לייבי הקטן שהוא נאלץ לפגוש בשטן בעצמו.

למה אף אחד לא התריע?.

לפני כמה שבועות התפרסם בשכונה מקרה מזעזע. רב'ה באחד ה'חדרים' נתפס כשהוא פוגע בילדים. הנהלת ה'חיידר' החליטה לסגור את הסיפור 'בבית'. לא לפנות לרשויות.

היום, אני מקווה שכולם יבינו שהעלמה שכזו היא רצח לכל דבר ועניין. לא נוכל להגיד ידינו לא שפכו את הדם הזה, אם העלמנו מהרשויות מידע שכזה. לא נוכל לטמון את ראשנו בחול כל עוד לא הוקענו את החולים הללו אל עמוד הקלון. לא עשינו את המוטל עלינו כל עוד יש אדם אחד בעולם המסוגל לפגוע בילדים ואינו יושב מאחורי סורג ובריח.

אנא, אל תעמדו מנגד!
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 81 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד