י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

אופנועים סמויים משוטטים בכבישים • צפו

אגף התנועה במשטרה הקים לראשונה זרוע מבצעית של אופנועים סמויים • פרטי הלבוש של שוטרי הסיירת, לרבות אמצעי המיגון - מוסווים • בשלב ראשון יופעלו עשרה אופנועים

יתרון יחסי על פני הניידות. האופנועים
יתרון יחסי על פני הניידות. האופנועים



לראשונה הקים אגף התנועה במשטרה זרוע מבצעית של אופנועים סמויים בסיירת הארצית, אשר תמנה תחילה כעשרה אופנועים שיבצעו אכיפה לצד משטרת התנועה הארצית וישתתפו במבצעים הנערכים ע"י היחידה המרכזית של אגף התנועה ובכלל זה - מעקבים ומעצרים.

כידוע, רוכבי האופנועים של משטרת התנועה הארצית בעלי יתרון יחסי על פני ניידת, בכל הקשור לעבירות (בפרט בעת עומסי תנועה), מהירות תגובה באירועים וכמובן - הופעה ודרכי פעולה מרתיעים כנגד עברייני תנועה בכל כלי רכב, לרבות אופנועים אחרים.

הקמת היחידה התאפשרה בתום פיילוט שנערך לאחרונה, במסגרתו נלקחו עשרה אופנועים משטרתיים כבדים מסוג BMW 1200 ובוצעו בהם שינויים חזותיים המסווים כל פרט משטרתי, עד להפעלתו בעת הצורך.

פרטי הלבוש של שוטרי הסיירת, לרבות אמצעי המיגון - מוסווים ובעת הפניה לאזרח, מופעלים אמצעי הזיהוי הנדרשים לשם ביצוע האכיפה בבטחה, כשלמעשה זיהוי עברייני תנועה נערך ביתר קלות, תוך אכיפה חסרת פשרות כנגד נהגים מסוכנים ובריוני כביש.

מיותר לציין כי אופנועים אלה מאפשרים שילוב אכיפה ייחודי ואפקטיבי עם ניידות ואופנועים סמויים ואף גלויים וכן התרעה כנגד דו-גלגלי המסתירים ומקפלים את לוחיות הרישוי תוך ניסיון בריחה מניידות.

אופנועי אגף התנועה הסמויים והגלויים







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד