ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הטרנד הבא • מה נלבש בסתיו-חורף 2012

הקיץ עדיין בעיצומו, אבל המעצבים כבר עובדים על קולקציית העונה הבאה • הסטייליסטית שלנו מגישה: הצצה ראשונית לטרנדים לעונת סתיו חורף 2011-2012 • לגזור ולשמור

הטרנד הבא • מה נלבש בסתיו-חורף 2012



תמיד מסקרן לדעת מה נפגוש בעוד חודשיים שלושה בחנויות הבגדים. מה יהיה הסגנון הסתוי וגם החורפי? מה יהיו הצבעים השולטים? אלו דוגמאות נראה מול העיניים?

אורית לבה שבה לפני מספר שבועות מסיור אישי שלה בפריז. לאחר שהפנימה את מה שראתה, וגם עיינה בצורה מעמיקה במגזינים מחו"ל, היא שמחה לשוב אלינו עם מידע מעודכן.

לבקשתי היא עורכת עבורכן לקט של הטרנדים המובילים אותם נראה העונה הקרובה בחניות האופנה השונות.

"כידוע", היא פותחת ומדגישה, "לא הכול מגיע אלינו, מבחינת מזג האוויר וסגנונות הלבוש שפחות מתאימים לנו, העם הישראלי אבל כיוונים, צבעים, השפעות וגזרות בטוח יככבו גם פה".

אז ככה, החורף הקרוב עומד להיות עשיר בבדים כבדים ועשירים עם המון השראות תיאטראליות, מתוכשטות ודרמטיות כמו כן השפעות לבוש מסגנון שנות הארבעים, שנות השבעים והמלתחה הגברית.

העונה הקרובה נצפה בביגוד עטור נוצות, פייטים,פרוות מלאכותיות על מעילים ותוספות של פרוות ותחרות בשרוולי הז'קטים, הרבה נגיעות של עור במעילים הן בגימורי עור בכפתורים בלבד, בחגורות נלוות או במעילי עור ארוכים וישרים.

העונה, המסר הכללי של רוב מעצבי העל הינו שובו של הסגנון הנשי בחצאיות מחויטות עם ז'קטים בעלי רכיסה כפולה או קלאסית, מבדי טוויד באפור, משבצות בצבעי חום על גווני אפור, חליפות חצאית מחויטות בגזרת שעון החול, חצאיות באורך מידי ומקסי והרבה פריטים עשויים מקטיפה, קורדרוי, צמר גברדין, לבד, שיפון ומשי בחולצות כפתורים ומיני סריגים מתוכשטים עם כפתורי זהב, חרוזים ותחרה.

מצד שני, בסגנון היום יום, נוכל להבחין בביגוד כולל שכולו בהשפעת שנות השבעים כמו: חליפות קורדרוי בגווני חום, שחור ומעט כתום, כשגזרת הז'קטים היא קלאסית עם כפתור רכיסה קדמית אחד או שניים, חצאיות מתרחבות בגזרת A מצמר משבצות טוייד בגווני שחור, ירוק ואפור, ירוק וחום, סגול, ושחור לבן, הרבה הדפסים בסגנון טאי דאי , המראה השבטי, הדפסי all over וערבובי פריטים שונים בצבעוניות הרמונית משלימה (למשל: חצאית בהדפס חום וצהוב וז'קט תואם בהדפס של אופוויט וכתום).

צבעוניות מרכזית לעונת החורף תהיה סביב קשת הצבעים החומה, נגיעות של זהב, אדום, ירוק, סגול, שחור ולבן, שילוב של אפור שחור ולבן בחליפות טוייד בסגנון הגברי, הדפסים גיאומטריים בעיקר בשחור ולבן כמו: נקודות, כוכבים ופסים, הדפסים עשירים בגוונים של כתום ואפור,ירוק איזמרגד וצהוב חרדל, כחול סגול ואדום, חום בשילוב סגול, כחול רויאל וירוק בשילובים של נגיעות באדום ועוד העזות ססגוניות.

עוד הדפס שבו הבחינה אורית לא מעט לקראת העונה הקרובה הוא הדפס הנחש בגווניו הטבעיים של חום ואפור לחוד ויחד, שחור ולבן ולעומתם בהדפסי נחש בגווני הירוק, הסגול, הכתום והצהוב מה שמקפיץ כל בגד קלאסי בנעל או תיק בצבעוניות מיוחדת זו.

ומה באשר לאביזרים?

גם לאביזרים השונים יהיו מאפיינים מעניינים בעונת הסתיו והחורף הקרבות והולכות.

הסגנון הגברי - נעלי שרוכים, תיקי מעטפה ישרים בהדפסי משבצות שחור ולבן, עניבות.

תיקים - רובם קטנים ובינוניים בסגנון הפאוץ' בעלי ידית נשיאה בצידי התיק וזאת על מנת שנוכל רק להכניס את כף היד וכך לאחוז את התיק צמוד אלינו. תיקי קלאץ' בסגנון תיקי רחצה גדולים עם רוכסן עליון, תיקי קלאץ' מרובעים בגודל בינוני בקשת צבעונית של 2-3 צבעים, תיקים בהדפסי נחש צבעוניים ותיקים בשילובים של שחור לבן בהדפסים גאומטריים.

תכשיטים - גדולים ומוגזמים. צמידים ושרשראות עם אבנים צבעוניות גדולות, חוליות גדולות בזהב, שרשראות בסגנון הקולר בצבעוניות חלקה מתכתית, ועגילים בדרך כלל ארוכים וגדולים.

נעליים ומגפיים - מגפוני פלטפורמות מבריקים מויניל בשילוב עקבי גומי יצוק בשני גוונים כמו כחול ולבן או אפור ושחור, מגפיים בהדפסי נחש באורך של מתחת לקו הברך בהדפס נחש בכמה גוונים במגף אחד: אפור לבן, צהוב וחום ירוק ושחור, נעליים קלאסיות בעלות עקב רחב וגבוהה, מגפיים בשילוב חומרים של זמש ועור , שרוכים ורכיזה של אבזמים.

אכן חורף מעניין צפוי לנו העונה עם שפע של סגנונות, טקסטורות וצבעוניות.

אורית לבה, סטייליסטית 054-6332463. לסטיילינג אישי ויום כיף שובר-שגרה, צרי קשר

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד